hallo nou de titel zegt het al ik ben opzoek naar een wandel wagen die naar je toe kan. dus niet dat je kindje van je af zit. demy vind hethelemaal niks en begint keihard te huilen nu adviseerde het cb dat wij een andere wagen moeten kopen maar welke merken kunnen allemaal naar je toe? alvast bedankt
Joh er zijn er zoveel, gewoon effe bij de babyzaak langs en proberen. De quinny speedi, mutsy, x adventure, enz...
Wij hebben een mutsy. Die heb ik tot 7 maanden naar me toe gehad, en nu zit ze van me af. Ideaal ding!
Een mutsy is idd ideaal (wel prijzig helaas.....) Is het geen fase waar je kleintje in zit? Anders marktplaats? gr. wup
mij zusheeft er eentje. ik weet niet ofze hem weg wilt doen. weet niet of je er eventueel intresse in zou hebben
Bugaboo! Ideale wagen! Zowel naar je toe als van je af, zowel in zitstand, half zit en lig stand! Ik vind hem super!
Wij hebben Mutsy. Sofie zit ook naar me toe. En vind het ook wel gezellig. Kunnen we elkaar lekker aankijken haha.
Wij hebben de Stokke en ze ligt/zit ook met haar gezicht naar me toe. En lekker hoog, dus kunnen lekker met mekaar kletsen
Speedi kan volgens mij idd alleen van je af. Buzz kan wel beide kanten op en de bugaboo ook, die vind ik trouwens ideaal.
bedankt meiden wij hebben een hele oude mutsy en die kan blijkbaar dus niet naar me toe hoop dat het een fase is. ik vind het zonde om op dit moment een nieuw aan te schaffen maar hou het wel in mijn achter hoofd bedankt sannnnie : wat voor was het? ik hoor het wel als ze hem weg doet
Hier ook een bugaboo, erg blij mee! Kleine man lijkt al bijna uit de wagenbak te groeien... En vindt het volgens mij veel interessanter om écht rond te kunnen kijken. Wanneer ging jullie baby van liggen in de wagenbak naar het andere opzetstuk (3 standen)?
Wij hebben een Bugaboo. Echt een superwagen! Ben er zo blij mee. Hij kan naar je toen en van je af. Je kan het stuur van voor naar achteren doen. De wandelwagen kan in 3 standen. Het is echt een hele fijne wagen. Een echte aanrader! Alleen ja ... hij is niet zo goedkoop. @ Mistra, wij hebben de wagenbak tot 6,5 maand bebruikt. Ze was erg klein en toen ze niet meer in de wagenbak paste hebben we het wandelgedeelte erop gezet. Ze was er ook echt aan toe, lag steeds haar benen boven op de bak en lag helemaal te stijgeren ! Nu zit ze lekker rond te kijken en te spelen, speeltjes kan je goed aan die stang hangen. En slapen gaat ook prima, want je kan hem helemaal plat leggen.
Ik heb de bugaboo, super wagen. Ze ging bij mij na 6 maanden in de wandelwagen. Ze zit op de bovenlijn kwa lengte en gewicht en paste er nog makkelijk in. Ze vond het alleen niet meer leuk om te liggen.
Wij hebben de joolz bloom, het zitgedeelte kan ook naar je toe en wat ik er zo leuk aan vind is dat hij lekker hoog is. Je kan die kleine bivoorbeeld zo bij je aan tafel schuiven.
voorlopig nog lang niet! Met 6 maand zal ze er ook nog inpassen hoor! Een beetje krap liggen is beter dan dat zitstuk, tenzij je baby zelf kan zitten natuurlijk. Ik kwam laatst een beeb tegen van 7 maanden (een flinke jongen) die nog in de bak lag