Wiegdeken vs puckababy voor in de kinderwagen???

Discussion in 'De babyuitzet' started by priscil, Mar 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. priscil

priscil Bekend lid

Aug 22, 2011
    713
    1
    18
    Hallo!!!
    Weet iemand wat het best is voor in de kinderwagen?
    Ik ben 28 april uitgerekend en vraag me af wat er lekkerder is voor de kleine? Zo'n puckababy gogo lijkt me heerlijk!
    Of zou een wiegdekentje beter zijn! ?
    En wat gaat er nou het best in de maxicosi?
    Zo'n puckababy kost ongeveer 60 euro en zou er dan 2 willen hebben
    Beetje zonde als het weer eens een miskoop is! Maar als het een fijn ding is heb ik het er weer graaaag voor over!

Ik hoop dat er hier mensen zijn die er ervaring mee hebben?

Alvast bedankt !!
    Groetjes

2. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    Hallo hallo,

Ik ben 25 april uitgerekend. Ik heb 2 wikkeldoeken gekocht) 1 van koeka en 1 van de Hema' die ook in de mc kunnen. Puckagogo vond ik wat overdreven aangezien de zomer er aankomt. In de wandelwagen gebruik ik gewoon een dekentje de eerste tijd.

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik had het allebei en ga het ook weer allebei gebruiken. Bij mijn eerste kindje was ik in april uitgerekend en heb ik de puckagogo heel veel gebruikt: Ik wikklede hem erin als ik hem mee naar beneden nam, ik gebruikte hem in de autostoel en af en toe in de kinderwagen als m'n dekentje en laken in de was zat. Tot het te warm werd mei en juni was toen heel warm en toen lag hij zonder iets in de wagen.

Ik vond de puckagogo vooral heel erg lekker als wikkeldeken voor thuis omdat hij zo lekker zacht en knuffelig is.

4. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier in de kinderwagen een wiegdeken. In de maxicosi niks.
    Bij koud weer gaat er een dekentje over en in de auto is het toch snel te warm.

5. misa

misa Niet meer actief

Ik heb een soort wrapper en dekentjes voor de kleine gehad. Maar toen was het erg koud.
    28 april zal het een heel stuk warmer zijn, dus denk ik dat deze puckababy snel te warm zal zijn.

6. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Met dit soort producten is het meestal je vidt het heel handig als je het hebt, maar je mist ht niet als je het niet hebt.
    Daarbij zal het met een warme zomer te warm zijn en onder een dekentje hebben ze wat meer bewegingsvrijheid.
    In de maxicosi heeft hij altijd een dik vestje over zn kleren en een dekentje.

Als je het heel graag wilt moet je het natuurlijk kopen, maar als je het niet koopt zal je hem niet missen denk ik. En 120 euro is best veel geld als je het vergelijkt met twee wiegdekentjes voor 10tje ps.

Share This Page