Ik zie door de dekentjes het bos niet meer Ben een lijstje aan 't maken wat ik allemaal nodig heb van beddengoed (Voor een februari baby) - Voor in de draagmand v/d kinderwagen een hoeslaken of aankleedkussen-hoes en dan een wieglaken + deken of is een wikkeldeken (Die ik dan ook in de maxi-cosi kan gebruiken) handiger? (We hebben ook al een voetenzak van maxi-cosi zelf) - Aan lakentjes wou ik niet teveel geld uitgeven, zijn die v/d Hema van katoen? Vind ik nergens terug precies - Ze gaat meteen in de ledikant slapen, kan ik dan best meteen ledikantlakens + dekens gebruiken? Of eerst beginnen met wieglakens/dekens? - Welke dekentjes raden jullie mij aan als ze in februari wordt geboren? Die van Jollein & Cottonbaby vind ik wel leuk, maar zijn die warm genoeg? Koeka is ook leuk, maar is niet altijd van 100% katoen zie ik of maakt dat niet uit?
Ik zit met dezelfde vragen als jij, dus een antwoord heb ik niet Wel heb ik een super leuk koeka dekentje gekocht voor in de kinderwagen. Ik ga op zoek naar een katoenen lakentje voor eronder. Ik blijf meelezen
Ik ga een dekentje van soft stuff aanschaffen. Die gebruiken wij ook op het kdv waar ik werk. Wel prijzig in aanschaf maar ik vind ze ideaal. HOMEPAGE | Soft Stuff als ik het goed heb.
Ik had heel veel succes met de Lodger Bunker in de reiswieg. (Die gebruik ik nog steeds) Het slaapzakje van Maxi-Cosi vond ik niet zo warm voor buiten. Mijn dochter ging ook gelijk in ledikant. Ik heb een teddy dekentje van Baby's Only (van acryl en katoen) zonder lakentje. Ik vind lakens echt onzin trouwens. Ik kan een rubberen kruik heel erg aanbevelen trouwens ipv die stalen kruiken
Ik heb toevallig wat lakentjes van Jolein besteld bij bol.com, daar kostte ze 6,99 per lakentje dus dat vond ik echt wel betaalbaar. Heb een dekens gekocht bij de Ikea, daar hadden ze leuke en ook best wel betaalbaar.
Mijn zoontje is van oktober en ik heb het op de volgende manier gedaan: Maxicosi, babyskipakje, heerlijk warm. Als het heel koud Was nog een wiegdekentje erbij over. Wandelwagenbak: hoeslaken dekentje en lakentje op wiegformaat Ledikant: hoeslaken dekentje en lakentje op ledikant formaat. Heb alles aangeschaft bij v&d hema en prenatal. gewoon eigen huismerk.
Ik had in de kinderwagen een wieg dekentje en in ledikant van baby's only 1 met teddy en 1 dunnere zonder teddy. Lakens heb ik alleen de eerste tijd gebruikt Ik haat strijken
Voor de wagen gebruik im zelf een wiegenlaken en wiegen dekentje. Voor het ledikant zijn ledikant lakens handiger met instoppen aan de zijkant. Als deken zou ik als ik jou was gewoon een ledikant deken kopen die je weer dubbel kan vouwen in het begin zodat het niet te groot is en lekker warm.
Oké bedankt daar kan ik al wat mee!! Moeten de dekentjes van 100% katoen zijn trouwens? Want ik vind er veel mooie die maar voor de helft of 20% van katoen zijn En in de zomer, enkel een slaapzak en lakentje? Of moet ik daar ook een speciaal zomerdeken voor kopen?
Voor in de kinderwagen hebben we een wieglakentje en wiegdeken van Jollein. Voor in het ledikantje hebben we een ledikantlaken en een ledikantdekentje van Koekka, een dubbele wafeldeken. Echt een aanrader! Lakentjes hebben we van. Prenatal en HEMA. Allebei prima!
Ik heb Jollein besteld. Vond het leuke kleurtjes en niet te duur. Niet heel dik... maar ik dacht als het koud is kan ik hem wel dubbel doen of 2 dekentjes gebruiken. Slaapkamer is wel verwarmd en in begin kruik erbij... zien wat de kraamzorg ervan zegt straks
Ja Jollein staat ook op mijn lijstje, lijken me fijne dekens en goedkoop Iemand ervaring met Koeka Amsterdam? Is een 4seizoenen deken, lijkt me ook leuk voor de toch wel hoge prijs!