wandelwagenbak naast je bed?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door spruitjes, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    bij ons past het ledikant niet op de slaapkamer helaas (als we tenminste nog willen lopen) een wiegje past naast ons bed en dan kan ik ook nog op een normale manier mn bed uit.
    ik denk dat we het wiegje wel weer mogen lenen maar degene van wie we hem mogen lenen heeft een broer die ook bezig is voor een kindje dus vandaar de misschien.
    anders toch mn man maar overhalen voor een wiegje want ik wil de kleine heel graag bij ons op de kamer de eerste paar weken.
    komt vast goed.

bij onze dochter hebben we trouwen de kinderwagen op de kamer gehad tijdens de kraamtijd en daarna is ze naar haar ledikant op haar eigen kamer gegaan. was juist een tip van de kraamzorg. bij onze zoon een wieg mogen lenen en daar heeft hij de eerste paar weken bij ons op de kamer in gelegen en later (tot hij er niet meer in paste) op zn eigen kamer.

2. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of dit op mijn antwoord sloeg, maar de bugaboo gebruiken we als wandelwagen, dus die hoeft dan niet steeds de trap op en af gesjouwd te worden. Onze gekregen wandelwagen kan dan de hele tijd op de slaapkamer blijven staan.

3. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Nee jou antwoord snapte ik. Ik las het vaker dus leek net of type bugaboo niet gebruikt kon worden als wiegje ofzo. Maar ik snap niet waarom dat zou zijn vandaar de vraag.
    We moeten misschien ook maar eens bedenken hoe lang we de kleine op onze kamer willen. Al hoewel ik dat moeilijk vind om nu al te bepalen.
    Wij gaan de mutsy igo kopen.

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik zou het niet doen. Wij hebben een wiegje gebruikt en daar zat ook een randje bij die je dus tegen de spijlen vast kan maken. Van kraamzorg mocht dat niet ivm gevaar dus lijkt mij zo'n wagenbak helemaal niet geschikt. Al is het wel geschikt dan zal ik het persoonlijk nog niet doen.

Deel Deze Pagina