Hoi dames, Gisteren hebben wij alle spullen binnen gekregen waaronder de Mutsy transporter. Echter komen wij er niet uit hoe je de wandelwageninzet kunt verwijderen om er daarna de reiswieg op te zetten. Wie kan helpen?
als ik zo het plaatje zie op de zijkanten van de knoppen duwen en dan kan e de bak omhoog halen.. heb je er geen gebruiksaanwizjing bij gekregen??
zo hebben wij ook lopen kl*ten!! onder het zitgedeelte moet je nog 2 riempjes losmaken.. deze zitten op een hele rare manier vast.. het riempje moet je door het kleine openingetje zien te wurmen en dan kan je de buggyinzet eruit tillen! succes!!!
ik zat ook de kloten ermee haha....aan de zijkanten zit het in een soort klik dingetjes vast waar je ze uit moet klikken..staat ook in de beschrijving...de drukknoopjes losmaken..daarna de riempjes...als laats zitten er 2 riempjes waarvan ik dacht hoe krijg je die in godsnaam los?? om die riempjes zitten vierkante ijzeren ringetjes...die ringen zitten niet helemaal dichtgeknepen dus er zit nog een ruimtje/spleetje tussen...daar moet je de riempjes doorheen los zien te wurmen.. hoop dat je me uitleg een beetje begrijpt? haha
ok heb nu idd ook die onderste riempjes los en 1 van de 4 klikdingetjes maar jeetje makkelijk gaan die er ook niet uit zeg! En die gebruiksaanwijzing nou sorry maar die is dus echt niet handig. Fijn om te lezen dat ik de rest al goed heb gedaan, nou nog de overig 3 dingetjes eruit krijgen. Bedankt iig!
Daarom zetten wij hem in de winkel al inelkaar met de reiswieg erop als mensen hun wagen komen halen. Want het is idd best wel een karweitje en je moet best wel wat kracht zetten om hem eraf te krijgen en je bent dan toch bang dat er iets mee gebeurd.
Heb ook zo lopen kloten inderdaad. Vond het ook enorm suf dat dat ding geleverd wordt met de wandelwageninzet erin, terwijl mensen in het algemeen de reiswieg toch eerst gebruiken...zal wel een ruimtebesparend vervoersding geweest zijn
Dat doen ze omdat de reiswieg eigelijk een accessoire is. Niet in elk lang gebruiken ze een reiswieg namelijk. Nederland is 1 van de weinige landen die gebruik maken van een reiswieg.
ow whahah nou snap ik hoe ik die riempjes met die ijzeren ringetjes aan mn onderstel moet vastmaken... ik gebruik nu sinds een week of 3 de buggy inzet en die riempjes bungelen maar wat hihi. En geen idee meer hoe die vaszaten zo'n 9maanden geleden toen we de baby uitzet binnen kregen. Ik vonbd het al zo raar dat ik die riempjes over had en had al zitten prutsen om ze aan elkaar te maken. Dacht dat ze misschein nodig waren voor het regenscherm van de buggy inzet Dan ga ik die snel nog even vastmaken voordat we boodschappen gaan doen vandaag xxx
Zo mn riempjes zitten vast hihihi. Nouja ik gebruik hem dus al 3weken en de inzet zat ook prima vast zonder die riempjes maar zo zit hij extra goed vast hahaha. xxx
Mensen, wat ben ik blij met dit topic!! Manlief en ik staan al bijna 3 kwartier te klooien (en manlief is héél goed in het monteren van dingen, maar hij zat ook al met de handen in het haar ) en ik ben nu helemaal blij dat jullie mij hier even op die achterlijke riempjes hebben gewezen!