Hi! Bij Eva hebben we ook altijd deze kinderwagen gebruikt, maar die sliep altijd op haar rug. Lisa is een echte buikslaper en aangezien ze over ongeveer 1,5 maand naar de wandelwageninzet zal gaan, vraag ik me af of buikslapen zal gaan lukken. Ik kan me niet zo goed herinneren of er een knik in de zitting zit of dat het echt helemaal plat kan. Iemand die dat weet? En anders tips hoe we het wel plat kunnen krijgen, ik zat zelf te denken aan een handdoek ofzo, of de zijkant open knippen (volgens mij zit daar stof en plastic dat ervoor zorgt dat de leuning niet verder naar achteren kan) en dan een bandje ertussen zetten zodat de leuning verder naar beneden kan. Maar dit laatste is wel een beetje rigoreus . Ik wil sowieso eerst kijken of Lisa misschien wel in slaap gaat vallen op haar rug, maar als dat niet lukt, wil ik natuurlijk wel snel een oplossing. Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik zou je kindje sowieso niet op de buik en een wandelwagen leggen. Ze kunnen helemaal niet vast op die manier. In de quinny zit wel een kleine knik trouwens. Grote kans dat ze in de wagen gewoon op haar rug in slaap valt.
Vastmaken kan toch wel, gewoon gordels omdoen, zal er misschien apart zien, maar kan volgens mij wel . Ik ben wel heel benieuwd of ze op haar rug in slaap valt in de kinderwagen, ze is laatst een keer in de maxicosi in slaap gevallen, dus dat geeft wel hoop. Maar in bed gaat ze echt niet slapen op haar rug en zodra je haar omdraait slaapt ze bijna meteen .
Ik heb vanmiddag bij babydump gekeken en je kan wat klittenband en zo'n klik-sluiting losmaken en iets onder het balkje van de zitting doen en dan kan ie helemaal plat . Gaan we over ongeveer een maandje dus doen, heb al een paar keer geprobeerd of Lisa in slaap valt op haar rug, maar dat lukt dus echt niet. Leg ik haar dan op haar buik slaapt ze zo goed als meteen .
Hij kan hier sowieso helemaal plat hoor! Ik hoef echt helemaal niets los te maken om hem helemaal plat te krijgen! (of ik moet zooooo scheel zijn dat het me niet opvalt) Zou eerst wel gewoon even proberen of ze op haar rug slaapt!
Bij die in de winkel zit er dan echt nog wel een knik in, echt niet veel hoor, maar teveel om haar op haar buik erin te laten slapen. Ik ga ook wel proberen of ze op haar rug wil slapen, maar tot nu toe is dat dus nog niet gelukt in bed en in de kinderwagen. Het is niet voor niets dat we haar op haar buik zijn gaan neerleggen om te slapen. En nu zit ik weer te denken hoe ik het dan doe met de bekleding, Lisa spuugt bijna elke voeding wel aardig wat en dan wordt de bekleding dus telkens nat en vies...
Mijn zoontje was ook een echte buikslaper, dus toen ik mijn kinderwagen om moest bouwen zag ik daar echt wel tegenop...maar in de wagen ging het prima om op zijn rug te slapen. Hij is nu bijna 2 en nog steeds slaapt hij alleen in de kinderwagen op zijn rug. Dus misschien valt het met jou dochtertje ook erg mee.
Hier ook echt een buikslapertje.. Ze slaapt niet vaak in de kinderwagen, een enkele keer wel, vaak zit ze gezellig te kletsen of gewoon te kijken! Zolang je loopt word ze ook niet vervelend ofzo. Bedoel, miss slaapt ze wel niet snel op dr rug, maar als ze gewoon lekker zit te kijken..
Tja wie weet gaat ze dan toch lekker op haar rug slapen. In de maxicosi slaapt ze ook wel als ze écht moe is (moeten we wel rijden, zodra we stoppen wordt ze wakker ). Ze valt altijd in slaap met haar duim, in de maxicosi sukkelt ze gewoon in slaap zonder duim. En lekker om zich heen kijken is ook prima natuurlijk. Ze kan straks ook iets meer zien natuurlijk. Ik ben wel erg benieuwd straks! Ik weet in ieder geval nu wel dat ik 'm helemaal plat kan krijgen.
Zou je tegen het spugen tegen hoesje kunnen maken?? Iets van een waskussen hoes erom doen met een molton ofzo?? Ik zeg maar wat hoor? Het is namelijk best een gedoe om die bekleding te wassen...hie rmoet het eigenlijk ook weer...maar blijf het uitstellen! Hahaha!
Ik denk dat een hoes moeilijk gaat, omdat je die niet aan alle kanten ergens omheen kan slaan toch? Maar ik bedenk net wel dat ik de aerosleep misschien kan gebruiken, ik heb van die hele kleine (voor aan het hoofdeinde). Als ze op haar buik gaat slapen is niets gebruiken echt geen optie, ze spuugt eigenlijk elk slaapje wel en dan wordt het dus heel snel heel vies.
Ja dat zou echt niet handig zijn met die wagen... Je kan het idd niet overal ergens omheen doen...en dan moet je weer moeilijk gaan doen met riempjes e.d. De Aerosleep kan misschien wel ja...of anders alleen iets op hoofdhoogte er om heen slaan. Lastig hoor!
Misschien wat elastiek maken aan de aerosleep, zodat we die dan aan de bovenkant vast kunnen maken, maar dan zit ik nog met dat er om de aerosleep natuurlijk wel een hoeslaken ofzo moet, beetje ruw anders . Ach, mijn vriend is best handig met de naaimachine (ja echt ), komt wel goed denk ik! Ik zal wel laten weten/zien wat we gemaakt hebben. Vandaag even de wandelwageninzet van zolder halen om eventjes te kijken. Gelukkig kan Lisa nog zeker wel een maandje in de bak.
Hahaha geweldig dat je vriend handig is megt het naaimachine! Die van mij weet alleen hoe de stekker in het stopcontact moet en that's it! Ik hoop dat je snel een oplossing hebt!