http://www.bambino-verhuur.nl/bambino_3d-ooievaar.html 8) Lijkt me fun! Iemand al ervaring met de ooievaar? Groetjes, Danielle
Wat bedoel je met ervaring? Wij hadden met de geboorte een 3-d ooievaar. Heel erg leuk. Alleen onze hond moest er erg aan wennen. Hihi
Wij hadden hem ook! Heel erg leuk en veel leuke reacties op gehad. Nadeel was dat degene die wij hadden met dubbelzijdig klittenband op het raam zat. Dat zie je nu dus nog (ben niet zo'n ramenwasser, ) je kunt hem beter hebben met zuignappen! Alhoewel ik niet weet of hij dan wel goed blijft hangen. Die van oons heeft een volle storm overleefd, dus tja...
Jaaa die zie je tegenwoordig best wel vaak hange, zooo leuk! Denk dat wij in de verre toekomst ook maar zo'n ooievaar huren. En ik ben benieuwd hoe onze katten er dan op reageren
Die van ons, ze was toen een half jaar, vond het superinteressant. De kop hangt binnen en daar wilde ze steeds in hangen!
Hele stomme vraag misschien, maar hoe werkt dat eigenlijk met zo'n ooievaar of n gewoon bord. Moet je hier zelf voor zorgen of wordt dit door familie gedaan? En komen ze zo'n ding aan huis brengen of moet je dat gaan halen, aangezien er hier in de buurt niks ligt? Ik heb echt geen idee!
Ik hoorde dat t normaal is als dit door naaste fam geregeld word. Maar dat wisten wij niet dus hebben wij er 1 gekocht.
8) zo te lezen moeten we dus gaan voor eentje met zuignappen. Ik was ook zelden ramen De achterkant hangt dus altijd buiten. Als je er eentje gaat huren heb je misschien kans dat de achterkant er niet meer zo mooi uitziet? hm... misschien kopen idd een optie. Groet, Danielle
Wij hebben hem nu ook hangen! met zuignappen, zit goed vast hoor. besteld bij www.dehoutworm.nl dacht ik (hoop dat het het goede adres is). Wij hebben hem ook zelf aangeschaft!
Wij hebben er een gehad met klitteband, alleen binnen (in de keuken) liet de kop steeds los. (door de condens)
Hallo Danny, Ik zie dat je uit Limburg komt. Ik weet niet waar je woont maar in Sittard zit iemand die geboorteborden, vlaggen en 3d ooievaar verhuurt. Ook kun je daar vlaggen, balonnen en slingers kopen. Wij hebben daar ook ons geboortebord van. Ook is ze helemaal niet duur. Een geboortebord kost daar 15 euro voor 6 weken. Het adres is: www.geboortebordhuren.nl Wij hebben zelf voor een geboortebord gezorgd en onze familie heeft buiten gewoon versierd.(slingers en balonnen) Groetjes, Inge
Bedankt voor de tip Gisimino, dat is inderdaad niet ze ver weg. Ik zal ns vragen wat de familie van plan is, zodat we niks dubbel doen. Bedankt! Groetjes Danny