Hallo Ik heb een vraagje ?? Wij weten dat wij een meisje krijgen sinds kort, Maar nu wonen wij in een chalet sinds 2 maanden nu willen wij heel graag de babykamer mooi maken alleen is mijn vraag ? hoe hebben jullie dat gedaan met de muren wand dat is plastic hebben jullie tips normaal behang je zeg maar de muren maar is er misschien een ander alternatief om zelfs die saaie muren op te vrolijken. hoe hebben jullie de indeling gedaan of ben ik misschien de enige die in een chalet woont afbeeldingen tips en trucks welkom.
Je hebt hele leuke muurstickers bvb bloemen en die dan tegen de wanden plakken? Bvb deze: View attachment 60748 (Muursticker Elfjeswereld meisje - Djeco : - Engeltjes & Draken - kinderwinkel - kinderkamer - decoratie)
Kan je de muren niet verfe. en anders heel veel met de aankleding doen. dus roze gordijnen roze deken en overtrekjes. roze aankleed kussen hoes
Inderdaad muurstickers of misschien een poster of iets wat je ophangt.... Wij mogen ook niet schilderen hier maar ik moet zeggen, nu de kamer is ingericht met accesoires valt het eigenlijk al bijna niet meer op dat de muren wit zijn
idd muurstikkers zijn dan een uitkomst.. en je kunt idd ook met roze gordijntjes leuke kroonluchter en zo werken.. succes
leuke muurstickers, ik was gisteren bij gamma zelfs daar hebben ze hele leuke, ik baal al dat ik muren met structuur heb anders nam ik ze ook!