M'n samsung s3 in toen straks in de wasbak met sop gevallen, meteen eruit gehaald en gelukkig doet die het nog! Alleen nu geeft die aventoe een raar geluidje een soort piepje en dat soms paar keer achter elkaar, wat kan dit zijn? Verder werkt die gelukkig nog, hoop dat dit zo blijft? Iemand advies? Alvast bedankt
heel snel uitzetten en in een pot rijst doen. Hij moet echt kurkdroog zijn voordat je hem weer aanzet. Je kan nu nog meer schade aanrichten zolang hij aan staat.
Wat al gezegd is! In een pot rijst stoppen! Als het goed is heb je daarna geen last meer van gekke geluidjes
Vooral niet aanzetten! Dan maakt hij kortsluiting en kan je hem zeker weggooien. Zoals aangegeven: in een pot rijst, minimaal 48 uur. Alle losse onderdeeltjes.
Hij werkt nu weer prima al een uur geen geluidjes meer, en typ dit nu ook met de telefoon, zal ik hem dan nu nog in een pot rijst moeten doen?
Ik heb de mijn eeen nachtje op de verwarming laten drogen en toen was hij weer oke... 1 tip: leg m NIET aan de lader de komende 24 uur.. ivm kortsluiting... succes, komt goed!
Bedankt voor jullie reacties, op moment werkt die goed en laad weer op en maakt geen gekke geluiden, hoop dat het zo blijft!