Wij moeten hem nog ophangen. Alleen ben ik benieuwd hoeveel cm jullie hem boven de commode hebben hangen?
Ik zou even afgaan op jullie lengte. Handig als je met het verschonen en het vooroverbuigen je hoofd er niet tegen stoot, maar hij ook weer niet zo hoog hangt dat je niet meer bij je spullen kunt
Zo hoog dat jullie er allebei nog net bij kunnen. Zo hoog mogelijk is het handigst ivm hoofd stoten als je kleintje kan gaan zitten. Maar het moet nog wel comfortabel pakken zijn en niet elke keer hoog uitrekken om erbij te kunnen.
ongeveer op oog hoogte hebben wij hem. dan wel de ogen van mijn vriend want die is langer en anders was het voor hem te laag.
Mijn vriendin heeft hem net boven de commode hangen. Zijzelf is niet zo groot, maar kwam er nu achter dat het helemaal niet makkelijk is. Haar kindje van één jaar (net geworden), grijp nu alles van die plank af, zodra hij op het aankleedkussen ligt. Mijn schoonzusje heeft hem een stuk hoger hangen. Misschien dat dat beter gaat tegen die tijd.
Wij hadden m bij de eerste op ooghoogte hangen maar totaal niet handig toen de kleine kon zitten. Die greep idd alles eraf. Nu hebben we m toch wel een mooi stukje hoger zodat we niet weer tegen hetzelfde probleem aanlopen.