Voor baby 3 ben ik op zoek naar een goede babyfoon met camera. Wij slapen op een andere verdieping als de kinderen, dus we hebben 2 eisen: - een goed bereik. - geen ruis. Wie geeft me tips?
Luvion essential Wij hadden hiervoor een alecto en die had vaak geen bereik. Deze hebben we nog geen problemen mee gehad
Ik heb de alecto en die staat wel dicht bij de router maar diverse vrienden hebben er ook 1. En ze werken allemal prima.
Wij hebben nu de Philips Avent, heel blij mee maar daar kan maar 1 camera op. Straks met baby nr. 2 gaan wij de Withings aanschaffen, krijgt goede recenties en kan je via Wifi bekijken (of 3G 4G) met app op je telefoon, wel fijn want je kan het vanaf elke afstand bekijken. En meerdere camera's dus die je kan bekijken op je telefoon . Zie https://www.withings.com/eu/en/products/home Hij is wel aan de prijzige kant helaas. Hij heeft ook een detectie voor luchtvervuiling en temperatuur geloof ik, maar aangezien dat niet de reden is waarom wij hem aanschaffen weet ik verder niet precies hoe dat werkt (nog ).
Let wel goed op dat je de verbinding goed beveiligd anders kunnen ook andere mensen eventueel meekijken naar jouw kindje.
Hier hebben wij de Luvion grand elite inmiddels al weer 2,5 jaar in gebruik. Heel tevreden mee. Ook qua service van Luvion ivm problemen met de batterij. Sinds kort een tweede camera erbij en dit gaat ook goed.
Wij hebben er een van Alecto, met camera, terugspreekfunctie en temperatuurmeter. Zijn er erg tevreden over.
Wij hebben een Motorola MBP36, heel erg blij mee. Hij zit bij ons overigens wel constant aan de stroom want de batterijduur valt wat tegen, maar beeld is perfect, ook 's nachts.
Luvion essential gekocht, fijn ding, maar... geen bereik tot onze slaapkamer...! 150 voor een apparaatje dat binnen nog geen 20 meter bereik heeft, ik vind het schandalig. Deze gaat dus terug. Wie heeft de gouden tip?