Wandplankje boven commode handig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Amy83, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Ja, dit dus! Ik lees even mee. Wij hebben wel een plankje, moeten alles nog wel inrichten en ophangen etc. maar ik vraag me af of ik het plankje recht boven de commode moet hangen want zodra het kindje kan staan, kan hij of zij toch zijn hoofd stoten. Ik twijfel dus een beetje...

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Win hebben getwijfeld en hebben hem niet. Hij heeft een grote commode met mandjes erin. Daarin zitten voorraad luiers, doekjes ect. Doordat de commode groot is, staat er naast zijn aankleedkussen een houten bakje. Daarin liggen de doekjes, sudocreme, thermometer, dat gebeuren. Heb hem geen moment gemist.

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wij hebben deze combinatie

HEMNES Kapstok - wit - IKEA
    HEMNES Ladekast 3 lades - wit - IKEA

De kapstok hangt vrij hoog, maar aan die stang hebben wij gelijk vestjes en jasjes hangen. Ook makkelijk om snachts de kleding van overdag even op te hangen. In de bovenste lade de kleding en luiers van de jongste en de middelste lade de kleding en luiers van de oudste.

4. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik vind het wel ideaal. Ons plankje hebben we wel wat hoger gehangen en deze is lang niet zo diep als de commode. Dl heeft er dus geen last van als ze staat (en is inmiddels 92 cm...) hooguit kan ze nu dingen pakken die op het plankje staan.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier zonder haakjes en ik vond ze erg handig.

Wij hadden er een klein stapeltje luiers op liggen, dus echt voor het grijpen.
    Het haarborsteltje. De tandenborstel en tandpasta. Neusspray.
    En een (touch)schemerlampje.
    En de babyfoon.
    Zo heb je minder dingen "in de weg" liggen op de commode.

Deel Deze Pagina