Zoals de titel al zegt.... Wat staat er bij jou/jullie nog op het verlanglijstje wat je zekersteweten nog moét/wil hebben?
Kinderwagen Babyfoon Flesjes Hydrofiel luiers Gordijnen Rolgordijn Aankleedkussenhoezen Maxi cosi hoes 1e pakje Kleertjes
Leuke kleertjes! Kan niet wachten tot de geslachtsbepaling... tja, verder heb je gewoon alles nodig, dus een lijstje is er toch wel.
Nieuw badje Kleertjes Dekentje Easy base Box kleed woezel en pip Woezel&pip accessoires Draagzak (ergonomisch) Evt wat blauwe spullen bij een jongen Uhm....
Draagdoek/zak Nieuw badje met standaard enzo En ik denk een peuterbedje zodat t ledikantje naar dit ukkie kan
Kan ook iets specifieks zijn natuurlijk! Logisch dat je alles nodig hebt :-D Ik eil nog graag een jollein kabeldeken hebben.
Een bondolino Een witte moderne box met lade Een kussentje van koeka Speendoekje van Koeka Nog een paar leuke kledingsetjes Een kinderstoel, maar welke? Een mooie wikkeldoek Nog een extra badcape Verschoonkussen + leuke hoezen Leuk dekentje voor in de kinderwagen ... verder heb ik al heel erg veel
Daarom hier de draagdoek/zak op 1 De rest is iets wat ik MOET hebben.. Een draagdoek of zak komt op t allerlaatste moment.. Of eerder als de financiën mee zitten
Nu, na de geboorte, wil ik graag een ergonomische drager hebben voor als onze spruit 6 maanden + is. Ik draag mijn mini al vanaf een week of 3/4 regelmatig in een draagdoek en dat bevalt super!
Ik wil graag de Bugaboo donkey! dit omdat ons meisje 15 maanden is als uk geboren wordt! gelukkig vind manlief het ook goed
Ik wil me binnenkort in een draagdoek gaan verdiepen. En ik heb m'n ogen op een jasje van Monclèr laten vallen
Een mooi wiegje voor bij ons op de slaapkamer... En hele mooie babypakjes van Babe & Tess. Voor de rest hebben we alles wel.
Speelgoed. Verder heb ik alles al, maar speelgoed heb ik nog niks van behalve een boxmobiel. Maar ja moet voor het kraambezoek ook nog wat overlaten. Dit helpt me wel herinneren dat ik daar nog een lijstje voor wil maken. tnx