Waneer een 2e kindje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trotsemama27, 12 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Onze eerste is ongeveer 19 maanden als de 2e geboren wordt. Wij wilden graag een klein leeftijdsverschil.

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij verwachten na 1 miskraam ons 1e kindje en we moeten nog even wachten tot hij/zij er is maar we hebben al wel tegen elkaar gezegd dat we graag vrij snel daarna een 2e kindje willen hebben.
    En met vrij snel bedoel ik mee, als het 1e kindje ongeveer een jaar is.
    Maar ja het lichaam moet dan ook meewerken he.

groetjes Liesje

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Toen kaye 4 maanden was zijn we bezig gedaan voor een tweede!

Maar het heeft toch nog een paar maanden geduurt voordat ik zwanger raakte dus nu zit er als alles goed gaat 22 maanden tussen.

Ik vind het wel lekker snel op elkaar dan gaan ze straks ongeveer dezelfde tijden naar school enzo.

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Er loopt hier al een topic over ;)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... el+zwanger

Wij wouden ongeveer twee jaar er tussen hebben maar helaas is dat niet gelukt omdat het zwanger worden niet echt meer lukt. Nu krijgen we dus een groter leeftijdsverschil tussen de twee kinderen (als het nog gaat lukken). Het heeft allebei zijn voor en nadelen.

groetjes
    conny

5. Niet meer actief

Tussen onze eerste 2 meiden zit 15 maand verschil. Het was heel druk de eerste paar jaren, maar ze hebben zoveel aan elkaar (al maken ze elkaar ook wel eens het leven zuur, hoor). Daarbij lijken ze ook veel op elkaar en zijn bijna even lang, dus krijgen we vaak de vraag of het een tweeling is.

Nu hebben we er nog eentje van 9 maand en ik moet zeggen dat ik dat ook heerlijk vind hoor, zo'n kleintje alleen.
    Als die andere 2 meiden (7 en 6) naar school zijn heb ik alle tijd voor de kleinste. Dat kon bij de 2 oudsten nooit, dat was altijd aandacht verdelen.

Maar als ik het over mocht doen, deed ik het precies zo weer!

gr. Naja

6. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hoi Meiden...

Wat leuk al die reacties! Zo te zien zijn de meeste kindjes toch vrij snel na elkaar gekomen, maar ook leuk dat er"ook "nakomertjes"zijn na zoveel jaar dat lijkt me dan wel een kadootje! Ik moet zeggen dat het wel kriebelt hoor. Maar je moet ook altijd maar afwachten of het lukt ik lees ook dat het bij sommige nog niet zo wil vlotten terwijl het bij de 1e wel snel ging dat kan natuurlijk ook! Ik was best snel zwanger van ons zoontje maar ja dat zegt dus niks lijkt me wel moeilijk want je weet dat het kan!

Deel Deze Pagina