De eerste dagen had ons meisje hier vrijwel geen last van maar sinds twee dagen heel erg. Met name 's avonds en of ' s nachts. Soms is ze dan ontroostbaar. Ik en eigenlijk anti medicatie maar haar zo te zien lijden en niks eraan te kunnen doen vind ik vreselijk. Ik denk dat ik zo infacol ga halen en voor de avond en achtvoedingen toe zal dienen.. Ze kreunt enorm à de voedingen en gaat vaak vervolgens krijsen, overstekken van beentjes en armpjes. Is het normaal dat dit nu pas echt start en eerste week bv niet?
Mijn kinderen hadden daar ook last van en is inderdaad heel erg zielig. Bij me oudste gaf ik hem een beetje venkelthee dat hielp echt heel goed( was een tip van mijn moeder) en bij de jongste beide infacol , venkelthee of kamillethee. En naar mijn ervaring helpt de thee toch wel beter.
Hier werkte infacol alleen maar averechts en ze ging er van spugen. Ik gebruikte cinababy of inderdaad kamillethee.
Mijn dochter had heel veel krampjes en daar hadden we speciale voeding voor en infacol. Hielp geen zier want mn zoon heeft ook heel veel krampjes, koemelkvrije voeding en geen medicatie. Ik zie geen verschil tussen wel of geen infacol, het werkt in principe meer op 't gemoed van de ouder "We doen wat aan de pijn" meer dan dat 't werkt.
Bij mijn dochter hielp de Infacol wel. Ze dronk gulzig (zowel aan de borst als fles, was vaak op in 3 minuten), en slikte daarbij veel lucht in. Daarvan kreeg ze krampjes. We merkten echt verschil na een paar dagen Infacol. Als we stopten, omdat het beter ging, ging het snel weer slechter. Dus hier was het echt een succes, van vrij vroeg al. Na een maand of 3 konden we definitief stoppen, toen ging het vanzelf beter.
Hier hielp infacol niet, ontlasting werd er alleen maar dikker door waardoor hij nog meer krampen kreeg. Cinababy hielp hier goed!