waneer ongeveer eisprong na een miskraam van ongeveer 8 weken. ik heb miskraam gehad in de week van 7 augustus. en een echo op 14 augustus toen leek baarmoeder goed leeg en had ik nog wat bloedverlies op 17 augustus is het bloedverlies helemaal weg gebleven. en ga nu voor nieuwe zwangerschap hoop ik was zo blij met de eerste maar is mis gegaan . weet iemand hoelang het duurt voor er een eisprong plaats vind. groetjes jorinda
Hoi.. Ik kan je geen antwoord geven want ik weet dat het erg kan verschillen per persoon... Wij hebben na onze mk gewoon een maand niet veel bijzonders gedaan en ik heb in die maand gewoon mijn cyclus bijgehouden.. Bij mij was het weer gewoon regelmatig dus de maand daarna zijn wij bewust bezig gegaan en nu toch zwanger.. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en hoop dat je er wat zicht in krijgt.. groeten
Ik zou dit ook heeeel erg graag willen weten maar ik denk dat er geen antwoord voor is omdat het bij iederen zo erg kan verschillen. En je kunt natuurlijk wel met ovulatietestjes aan de gang gaan, dat ga ik ook doen!
hoi ik had mijn eerste eisprong na m'n miskraam 2 weekjes erna maar dat ligt echt van mens tot mens hoor het is bij iedereen anders groetjes
Hoi Bij mij 2 weken na de eerste miskraam. Na de tweede miskraam weet ik het niet, moest immers gecuretteerd worden. Heb toen 6 weken na mijn curettage moeten wachten tot ik ongesteld wordt. Dus mijn eisprong was 6 weken na de miskraam.
Ik had mijn eisprong in de 3e week na mijn 2e curettage.(Ik weet dit omdat ik een ovulatietest heb gebruikt.) Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar toen geen gebruik van hebt gemaakt, ik was even bang om weer zwanger te worden Nu net mijn ongi achter de rug en we zijn weer een aantal weken verder dus.......... we gaan er weer voor Onze wens is toch groter dan onze angst!!! Liefs, mussie
Hoi, Ik ben 4 weken na de curretage ongesteld geworden. Volgens mij is er in de tussentijd geen eisprong geweest. Ik hoop dus nu dat er na deze menstruatie een eisprong volgt. Heb geen test gedaan ofzo. Ik denk dit omdat ik meestal met mijn regelmatige cyslus wel weet wanneer ik ongeveer een eisprong heb. Bovendien heb ik tussen de curretage en de menstruatie nog onregelmatig oud bloed verloren. Zeker weet ik het dus niet... Succes
hoi ik heb 24 dagen na het doorbreken van mijn miskraam een eisprong gehad .. ik was 5.5 week zwanger.. de 24ste dga is voor mij trouwens een normaal aantal dagen voor mijn ei..