Wanneer houdt het nou echt op???

Discussion in 'Miskraam' started by mussie, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb deze vraag ook bij het topic: zwanger worden neergezet. Omdat ik niet goed wist waar ik deze vraag moest stellen :(
    Ik word er helemaal gek van. Ik heb 17 juli mijn 2e curettage gehad en van die tijd heb ik bloedverlies. Ik moet eigenlijk zeggen, regelmatig bloedverlies. 2 dagen na de curettage was het helderbloed. Daarna ging het over in oud-bloed. Dit duurde tot 2 weken na curettage en toen was ik er een dag of 5 helemaal vanaf.In die 5 dagen had ik toen ook mijn eisprong. Dus ik dacht, gelukkig mijn lichaam is weer hersteld. Nou NIET dus :cry: Toen begon het weer. Weer oud-bloedverlies.Dit duurde weer een dag of 5 en toen weer 2 dagen gestopt. Afijn om een lang verhaal kort te maken. Zo heb ik een dag nergens last van en zo is het er weer. En nee, het komt niet na het klussen want zolang ik dit heb word er dus ook niet geklust dat vind ik BAH :oops: :oops: :oops: Maar ondertussen weet ik dus niet wanneer ik mijn volgende ei heb, en of ik hem wel heb :( . Want zolang ik bloedverlies ook al is het oud, is voor mij toch een teken dat mijn lichaam niet schoon is. Het is meestal niet veel, alleen bij het afvegen, zit bijna niks in inlegkruisje, maar ik vind het wel errrrrug vervelend. Ik heb 2x een curettage in nog geen 5 maanden tijd gehad, zou het daar mee te maken kunnen hebbben? Ik ben echt bang dat dit nog heel erg lang gaat duren. Ik heb as dinsdag gelukkig een telefonische afspraak met gyn, dus ik ga het gelijk vragen. Dit was me al eens aangeraden maar dan was het weer gestopt.Ik dacht nou, hehe klaar, dan hoef ik ook niet te bellen. Maar de volgende dag is het er weer. :cry: :cry: Bij de 1e curettage had ik dit ook wel, maar dit duurde niet zolang. Ik begrijp dit echt niet. Wie heeft dit ook eerder mee gemaakt????
    Een wanhopige mussie :cry:

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Hoi Mussie, ik zie dat je deze vraag inderdaad ook al bij Zwanger worden hebt gesteld en daar al een paar antwoorden hebt gekregen.
    Hopelijk vind je het niet echt als we dit onderwerp op slot doen om het forum een beetje overzichtelijk te houden?

Groetjes, Wendy

Share This Page