De eerste zwangerschap kon je zien rond 10 weken en nu kreeg ik rond 6 weken al de vraag of ik zwanger was, maar dat zijn dan darmenbuikjes want je baby is 1 mm.
jeetje, zo laat pas bij jullie? Ik zag mijn buik al opzwellen met 6 weken! Dit is mijn eerste. Ik ben heel slank en mijn darmen waren erg opgezet. Met 10 weken kon ik het niet meer verbergen voor de buitenwereld. Nu bijna 13 weken zwanger en zo trots op mijn buikje!
Mensen zeggen me nu al: "zo, jij hoeft zeker niet lang meer..." nu heb ik een aardige toeter voor 25 weken (en een eerste), maar ik denk vooral omdat ik door de BI erg moeilijk loop Ik kon met 9 weken mn eigen broeken niet meer aan... en met 16 weken had ik echt een zwanger buikje! van 20 tot 24 weken echt een groeispurt! Maar t is bij iedereen anders hoor! Maakt ook niet uit of je heel slank bent, of vol... Iedereen draagt op zn eigen manier!
Bij mij begon het ongeveer met 22 weken echt te groeien, zelfs nu bij de tweede! Tot die tijd heb ik ook mn gewone broeken nog aan gedaan. Sinds week 24 ongeveer gaat het supersnel. Ik zit sinds 2 weken nu ook thuis omdat ik niet meer mag werken, en nu heb ik het idee dat het helemaal hard gaat. Eindelijk Ik ben overigens slank van mezelf (bmi 20,5 normaal), dus dat zegt niets. Ligt ook aan je buikspieren en aan de stand van je baarmoeder o.a.
Pff. Bij mij zie je het al een par weken hoor! Had vandaag een wijd jurkje aan, maar toch nog verschillende opmerkingen gehad dat je het al zag!
bij mn eerste was ik 9 weken en 3 dagen toen je het begon te zien. kwam net nog een foto tegen hihi en bij deze zwangerschap iets later geloof ik pas met 12 weken maar het groeit nu 2 keer zo hard haha. het ligt natuurlijk aan je postuur, en hoe je draagt. bij mn eerste droeg ik erg naar voren en nu dij ik uit naar de zijkant dus mn buik is heel anders hihi. geniet er maar van!. knuffel
De eerste keer rond 18 weken ongeveer dat je het wel begon te zien, deze keer kon je er met 15 weken al niet meer onderuit.
Met 24 weken kreeg ik pas een beetje een buikje.. nu nog steeds geen megabuik maar wel duidelijk zwanger
Pfoee dacht dat ik de enige was maar heb gister al een zwangersbroek gekocht. Eigen broeken zitten echt te strak. Heb ook een buikje (kweet nog geen baby) collega's zeiden vandaag ook al je bent al wel dikker geworden. Ik zeg ja nu al pffff. Maar ik ben inderdaad ook heel dun van me zelf.
Bij mij werd het zichtbaar rond de 15 weken. Maar ben vrij slank en mijn buikje viel dus al snel op. Zeker voor degene die het wisten De anderen zullen tot nu misschien wel gedacht hebben dat ik gewoon verdikt was. Maar nu ik de 20 weken gepasseerd ben kunnen ook de onbekenden er niet meer naast kijken
Bij de eerste zaten mijn broeken rond de 10 weken niet lekker meer en ben ik positiebroeken gaan dragen, rond 15 weken was het al behoorlijk duidelijk te zien Bij de tweede zaten de broeken rond 8 weken niet lekker meer en was het met ongeveer 13 weken duidelijk te zien En nu zaten de broeken ook met 8 weken niet lekker meer en was het met 12 weken al duidelijk te zien
Ik heb toevallig afgelopen weekend een collage gemaakt. In deze kleren lijk ik wel altijd ronder dan ik in mijn normale kleren ben. Rond 13 weken begon je het bij mij te zien en bij 15 weken kon ik het goed zien. De eerste spontane felicitatie kreeg ik bij 18/19 weken
Hier ook al errug vroeg buikje.. Normaal platte buik, maar met 6 weken wilde mijn spijkerbroek al niet meer dicht.. Met 8 weken positiespijkerbroek gekocht 1e kindje ook hier, ik had het op werk bijv. echt niet langer dan 8 weken verborgen kunnen houden hoor.. Is bij mij ook eigenlijk de hele zwangerschap zo gestaag doorgegroeid.. Nu met 36 weken helemaal een enorme toeter
Bij mijn eerste zag je t rond de 15/16 weken wel... ben ook niet echt dik en ik had ook echt een flinke buik aan de voorkant op t laatst. Nu valt t sommige mensen wel wat op dat ik iets meer buik heb... was namelijk aardig aan t trainen, begon een strak buikje te krijgen en nu ben ik kwa gewicht niks aan gekomen maar heb toch een beetje buik ineens. Hormonen en darmen geloof ik... kindje stelt natuurlijk nog weinig voor nu
Ben nu 7 weken, maar is echt al te zien. Had ik bij de eerste niet. Nu, ook al spuug ik erg, heb echt wel een buik.
Op zich ok, we hebben wel een paar hele zware weken achter de rug, door soft markers op de 20-weken echo. Maar bijna alles is nu uitgesloten, dus we gaan proberen om nog een beetje te genieten van deze zwangerschap. Jij zit thuis lees ik. Zwaar... ik hoop voor je dat het wel betert over een paar weken.
Mag ik vragen wat soft markers zijn? Misschien moeten we dit anders in PB doen, ipv dit topic te 'vervuilen'.