Ik begin nu al een buikje te krijgen! Ik had dan wel geen platte buik, maar ik kon hem nog aardig verhullen met een wat wijder truitje/vest. Maar dat wordt steeds lastiger, vanochtend een spijkerrokje aan maar die heb ik na een uurtje weer uitgedaan omdat ie zo knelde in mn buik. Ben benieuwd of ik het kan verhullen tot na de eerste echo! (dan vertellen we het pas) Dit is trouwens wel mn derde, en bij de vorige 2 had ik op het einde echt enorme buiken, dus verwacht nog aardig wat..
Helaas geen buik nog hier. Heb nooit een buik gehad sommige zomers zelfs buikspieren Wel heupen en die zijn dan ook wat dikker geworden aangezien ik mijn broeken al een tijdje niet meer aan kan. Buik is wel gegroeid maar om daar nou een zwangerbuikje van te maken. Hooguit in de avonden met een volle maag. Vind het wel een beetje jammer want wil graag pronken. Maar ergens ook wel goed. Wie weet heb ik zo minder striae en vet op mijn buik. En anders ook goed je doet er toch weinig tegen.
ik ben zwanger van de derde en vanaf 12 weken konden anderen het duidelijk zien!! ik had op mn werk niets verteld maar mn collega's zagen het. ze waren al een paar weken aan het bedenken of het kwam omdat ik groeide of omdat ik zwanger ben. wel grappig een collega is al 20 weken en daar zie je niets. ik ben 13 weken en zie er erg zwanger uit. sommige mensen begrijpen er niets van. het ging bij de andere 2 ook snel maar zo snel niet
Sinds 17 weken is ze erg aan het groeien, en zien mensen in directe omgeving wel echt een buikje, gelukkig pas ik akkoord mijn kleding nog hihihi Mensen die mij niet kennen zien niks...ook niet leuk
Ik heb sinds 9 weken dat je al een verschil ziet. Toen kon je nog niet echt zien dat ik zwanger was. Ik zelf zag het wel. Nu ben ik 17 weken zwanger van de 1e en heb al best wel een dikke ronde buik!
Je ziet het al duidelijk bij mij. Mijn moeder vroeg gister of ik er stiekem een kussen onder gestopt heb haha. Ze was net thuis van een week vakantie. Blijkbaar veel gegroeid.
Bijna 17 weken zwanger en je ziet nog vrij weinig. Had al een buikje van mezelf maar lijkt nu gewoon alsof ik ben aangekomen (ben ik ook, maar dat terzijde, haha). Ben benieuwd wanneer ik echt een mooi bolletje ga krijgen...
Het hangt nogal af van o.a. je buikspieren. Hier vanaf week 20. Daarvoor meer van de opgezette darmen die wat hoger kwamen te liggen. Toen leek ik gewoon nog wat steviger dan normaal. Maar nu zie je toch wel wekelijks groei. Vanaf ongeveer week 20 komt ie boven je navel en dan beginnen je buikspieren het niet meer tegen te kunnen houden, zei de VK bij mij.