Dit is misschien een hele domme vraag, maar de echo's die je standaard krijgt.. Moet je die spiegelend zien? Dus als het hoofdje links ligt op de foto en in werkelijkheid rechts zit? Vind het zelf een stomme vraag maar ben er wel benieuwd naar haha
Volgens mij wel. Vandaag echo gehad en ze heeft met een popje laten zien hoe het kindje lag. Op de echofoto zie je het kindje met het hoofdje links terwijl ze vanuit mezelf bekeken rechts lag met haar hoofdje... Maar het heeft ook te maken hoe zij dat apparaat richt geloof ik?
Bij mij zijn alle 3 de echo's (termijn, pret en seo) zo genomen dat de baarmoedermond (en dus vagina) altijd rechts op de echo is. Dus als het kindje met het hoofd naar links ligt, dan ligt het kindje in werkelijkheid in 'stuit' (voor zover je daarvan mag spreken op dit termijn). Ligt het kindje met het hoofd naar rechts, dan ligt het kindje met hoofd naar beneden Zo werd het mij uitgelegd iig
Ik heb vandaag weer controle gehad. En ze lag dus nu met haar hoofdje naar 'rechts' terwijl ze bij voorgaande echo's 'links' lag. Uiteraard vroeg ik het me pas af toen ik op de terugweg was haha.