waneer hadden jullie voor het eerst weer seks?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door kelly90, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Toen vloeien gestopt was.
    bij nr 1 na 3 wkn
    bij nr 2 na 4 wkn
    bij nr 3 na 4 wkn

Alle keren hechtingen gehad, maar eerste keer was telkens pijnloos, bijna als van ouds.

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik had ook heel snel weer zin maar ik bloed soms nog steeds een klein beetje. En ik had begrepen dat zo lang je bloed verliest je niet mag.

We lossen het nu op andere manieren op maar ik ben blij als we weer mogen.

Wel grappig (misschien niet helemaal het juiste woord maar kan even niks anders bedenken) dat iedereen wat dat betreft een hele andere behoefte heeft:).

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Het heeft hier serieus maanden geduurd... Ik had er totaal geen behoefte aan. Ik gaf bv en na maanden zwanger te zijn geweest wilde ik daarna even mijn lijf even voor mijzelf hebben. Even geen gefriemel meer aan mij :) En de eerste keer deed wel zeer. Inmiddels niet meer gelukkig. Maar het heeft wel even geduurd voor het allemaal weer 'normaal' voelde.

4. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ik het klooster in ga met alle maagzuur en andere kwaaltjes wil je beslist niet anders. :D

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mijn meisje is morgen 6 weken oud en ik vloei nu een week niet meer.
    Maar heb er nog niet heel veel behoefte aan ook :$ Van de week even een momentje dat ik dacht van hmm, maar ben vaak ook gewoon te moe.
    En ik vind het ook een beetje eng. Maar goed, binnenkort ga ik het eens proberen. ;)

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Na 3 weken. Vloeide al een week niet meer. Was wel bang dat het pijn zou doen maar viel me reuze mee. Was fijn om weer fatsoenlijk intiem te kunnen zijn zonder dikke buik.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Vanaf 4 weken ofzo weer... Voelde in eerste instantie niet zo prettig omdat het nog gevoelig (en droger dan vroeger) was. Ik had verwacht dat ik 'wijder' zou zijn, maar het is een stuk nauwer (of dat lijkt althans zo). Ik wist niet dat je je maagdelijkheid terug kreeg na een bevalling.

8. life

life Niet meer actief

Wat ik me dan afvraag wat word onder vloeien verstaan?
    Je kan het op bepaalde manieren bekijken. Dus echt gewoon bloed masr je hebt ook oud bloed wat je kan verliezen. En je kan ook gewoon nog vocht verliezen.
    Ikzrlf verlies alleen nog wat oud bloed met nog vocht erin dus dun gemaakt. Ikzelf zou zeggen dat dat iinprencipe niet zo heel veel uit moet maken?
    Ook ben ik gehecht maar totaal geen last van gehad al vind ik het wel eng.
    Ik lees zoveel verschillende verhalen dat ik even niet meer weet wat ik ermee moet doen.
    Zelf als ik op me gevoel af ga dan probeer ik het snel weer maar of ik er dan goed aan dor????

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Het gaat meer om infectiegevaar, zolang je vloeit wat dan ook, is de wond nog niet helemaal geheeld lijkt me.

en fris lijkt het me ook niet bepaald maar goed..

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Na de eerste bevalling wel 2-3 maanden... Ik was zo ingeknipt (vacuumbevalling) en bleef vloeien om vervolgens na 2 dagen gestopt te zijn met bloeden weer ongi te worden....

Heb zelf erg lang pijn gehad bij de sex bij de eerste dat het erg lang heeft geduurd voordat het weer fijn was.

De tweede keer iets sneller maar die bevalling was ook veel anders.

En idd als je echt zo veel zin hebt gewoon andere dingen doen..

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd.. Als je vloeit is je wond ook nog niet dicht;)

En het lijkt me niet echt sexy om te sexen met bloed van een bevalling:cool: die is toch veel viezer?

12. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Vandaag weer voor het eerst. 2 weken na bevalling.

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Na 3 weken geprobeerd maar men wat een pijn! Met 4,5 week lukte het! Maar wat had ik een zin die weken!

14. solara

solara Actief lid

21 sep 2012
    213
    0
    0
    Ik werk in de houtsector
    Paramaribo/Suriname
    Ik had na zo een 2 weken weer gemeenschap hahhaha. Ik had gelukkig geen hechtingen ofzo dus was voor mij makkelijker.

15. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Ikke met 5 1/2 week na de bevalling. Viel me alles mee! ;)

16. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Nog niet want wil eerst dat anticonceptie weer werkt, maar heb wel echt zin!
    haha, hele zwangerschap geenszins gehad behalve laatste weken en na bevalling was zin direct terug!

17. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    na 3 weken:D.
    Wel heel voorzichtig maar we stonden op klappen allebij hihi

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier na 6 weken weer, gisteravond ;) Ik had een flinke knip en was bang dat het pijn zou gaan doen, maar dat deed het dus helemaal niet. Het was gewoon superfijn.

19. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Na 9 weken.
    Heb tot 4 weken na de bevalling gevloeid, en toen durfde ik het nog niet aan, omdat ik uitgescheurd was en dus bang was dat het pijn ging doen. Amper 2 weken na het stoppen van de kraamvloeiing, begon mijn menstruatie die een week duurde, dus 9 weken niet actief geweest op het sex vlak haha.

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Na 3,5 / 4 weken...

Deel Deze Pagina