waneer hartje horen met angelsounds?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lievebeestje, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletstante28

    Kletstante28 Actief lid

    23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Vandaag binnengekregen, en 2 uurtjes geleden geprobeerd en gehoord.
    Vind het helemaal super, geeft toch een geweldig gevoel !
     
  2. billy

    billy Lid

    2 jan 2007
    73
    0
    0
    nou ik hoorde het hartje nog steeds niet met 17 weken met dat ding... en mijn verloskundige ook niet! dus ik vindt t echt waardeloos...
     
  3. roses

    roses Fanatiek lid

    12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb van de week mijn ukkie voor het eerst gehoord met de angelsound met 9 weken en 3 dagen!
    Heel vroeg, maar ik weet zeker dat het mijn beebje was. Ik heb bij de verloskundige het hartje al een keer gehoord en dat hebben we opgenomen met de telefoon. En dat is precies hetzelfde geluidje!
     
  4. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Ik ben ruim 15 weken zwanger van 2 en vanmorgen hoorde ik voor het eerst een hartslag heel duidelijk. Afgelopen week in het ziekenhuis had de gyn er 1 en die was langzamer dan die van vandaag. Zou ik dan, volgens de bakerpraatjes, een jongen en een meisje krijgen? :) Ik hoop van wel want dan zou mijn gevoel dus kloppen.
     
  5. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Heb de AngelSound bij Kijkshop gekocht voor 49,95 inclusief batterij. Kon vanaf week 11 het hartje vrij gemakkelijk vinden, geniet er elke dag van! :)
     
  6. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik had m met 11 wk gekocht en en kon m zachtjes horen al idd.
    moest wel erggoed zoeken maar je vindt m steeds sneller en beter.wat idd helpt is als je iets hoort je vinger in je nek je eigen hartslag te voelen dan weet je welke t is.vindtt heerlijk en de kleine schopt ertegen als ik luister
     
  7. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Was trouwens iets later als 11 weken bedenk ik me nu, denk toch wel rond week 12.
     
  8. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Ik weet niet precies meer wanneer wij hem gekocht hebben, was in de aanbieding bij de Makro.

    Zeker in het begin is het wel lastig om te luisteren waar onze beeb zat en je hoort ook al die bewegingen :D . Nu luister ik bijna elke dag.

    Nu weet ik gewoon waar ik moet zijn nu onze beeb ingedaald is, zelfs de verloskundige zit nog wel eens verkeerd ;)

    Ik gebruik geen speciale gel maar gewoon een nat washandje wat ik eerst over de plek strijk waar ik wil luisteren. Gaat ook prima 8)
     
  9. lievebeestje

    lievebeestje Actief lid

    22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoi dames,

    ik heb de beeb inmiddels ook gevonden! grappig altijd rond hetzelfde plekje. iets links net boven het schaambeen.
    wist eerst niet of ik mezelf nou hoorde of de beeb.
    nou toen ik hem eenmaal gevonden had, was er geen twijfel meer mogelijk. dat klinkt ZO anders dan mijn hartslag! zoveel sneller!

    nu vind ik het steeds makkelijker. heb hem voor het eerst gevonden rond 9wk. daarna even niet en sinds afgelopen week steeds vaker.

    gisteravond wilde ik even luisteren, maar tjee, wat een gedoe/ gerommel daarbinnen zeg. kon geneens luisteren......
    leek alsof er iemand heel druk bezig was.....
    kan dat al? dat ik dat hoorde? of waren het gewoon mijn darmen? ben 11 weken zwanger.
     
  10. Niet meer actief

    ik hoor precies wat de beeb doet, hij schuift zo van de een naar de andere kant, en schopt soms tegen de angelsound aan! zo grappig!
    nou groetjes, anita
     
  11. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wij hebben het vandaag voor t eerst gehoord met 13 weken en 2 dagen dus.
    Onwijs gaaf!
     
  12. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hallo Allemaal,

    Ik ben nu 13 weken zwanger en wil ook graag een angelsound/doptone kopen.
    Maar ik ben nog al een flinke meid zou ik dan het hartje wel kunnen horen of moet ik wachten tot ik verder ben in mijn zwangerschap?
    Als ik mijn buik omhoog duw zie ik al wel een zwangerschaps buikje opkomen.
    Ben voor mijn zwangerschap bezig geweest met afvallen vandaar dat ik mijn buik omhoog kan duwen door het afvallen is hij wat slapper geworden :oops:
    Hoop op advies.

    Groetjes,
    Patricia
     
  13. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik ben ook een "flinke meid" hoor!
    Was ook bang dat we het niet zouden horen maar het kan dus wel , succes
     
  14. Kletstante28

    Kletstante28 Actief lid

    23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Oh ik ook een flinkerdje ;)

    Toch kon ik voor 12 weken de kleine al horen.
    Dus je kan altijd al proberen, maakt niet uit of je een buikje hebt of wat dan ook van jezelf.

    Succes
     
  15. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    ok toppie heel erg bedankt ik ga hem toch maar snel bestellen dan :D
     

Deel Deze Pagina