wie kan mij vertellen waneer het hcg hormoon in je bloed te zien is dus soort zwangerschaps test via bloed moet je dan ook wachten tot de eerste dag van je verwachte menstruatie
Volgens mij moet je het in je bloed eerder kunnen zien maar dat doen ze volgens mij niet. Heeft ook niet zoveel zin om te testen als je nog niet overtijd bent. Het ziekenhuis wacht volgens mij. In ons geval moeten we wachten tot 14 dagen na de terugplaatsing omdat ik hormonen spuit die de uislag kunnen beinvloeden. Ik heb je dus eigenlijk niet echt verder geholpen merk ik Succes! Als ik vragen mag: waarom wil je dat weten? Liefs Elmo *stuiter stuiter*
De gynaecoloog vertelde mij dat ze het met vijf a zes weken zwangerschap pas kunnen zien in het bloed. Net zo snel dus eigenlijk als een thuistest. Alleen voordeel van een bloedtest is dat je de waarden kan bekijken en dat kan met een thuistest helaas niet. Hopelijk heb je er wat aan. Groetjes
Het kan wel eerder dan 5 a 6 weken.... Anders zouden ze het bij "ons" ook niet kunnen zien 8) Hoe het precies zit.... : Nogmaals succes
ik ben erg nieuwschierig hahah voor het eerst dat mijn man thuis was rond mijn eisprong we zijn al tijd bezig en 29 mei ben ik geopereerd alles was goed nu dus tydens mijn ei goed gehobbyd hahah mijn man is beroepsmilitair anders zal je wel denken waar is die man dan hahah en nu voel ik van alles en kan bijna niet wachten als ik deze mnd niet zwanger ben gaan we met iui beginnen vandaar dat ik hoop dat het nu gewoon raak is
maar dan zit je ook al bijna op die vijf weken Elmo ( als je vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie rekent Heel veel succes Debje!!!
ja dat is ook weer zo nou ik bijt nog wel ff op een houtje ik voel wel van alles maar je lichaam kan je ook in de maling nemen natuurlijk en omdat je het dan graag wil voel je van alles denk ik
Ja dat is misschien wel zo, maar goed, je kan het natuurlijk ook altijd bij het juiste eind hebben he Heel veel succes!!
ff een vraagje tussen door kan je hier niet gewoon blijven en lezen en tikken ik krijg steeds een bericht in mijn email als ik antw heb moet ik eerst daar heen en dan openen en dan kom ik weer hier of kan dat ook anders hahahah weet nog niet zo goed hoe het werkt allemaal
Dan heb je je geabonneerd op dit topic. Bij home, eerste kopje (weet niet meer hoe deze heet) kan je lezen hoe je dat uitzet! Enne Jolanda, ik ben ietsiepietsie langer dan vier weken zwanger als ik mag testen....dus het zit ergens tussen in....whahahah Maakt ook niet uit....er is geen paniek in de tent! Toedel
nou ik heb nu geen abonnement meer op dit onderwerp aangevinkt dus hoop dat het nu gewoon zo kan hahahah
hahahah thx maar hij is nog hetzelfde dan maar zo hahahah ik ga lekker tukken morgen kom ik nog een keer kijken hier groetjes en tot de volgende keer doeiiiii
nou de rode duivels zijn nog niet op bezoek bij mij ik hoop dat ik maandag een test kan doen en dinsdag moet ik naar zh om 1e iui behandeling te gaan bespreken spannend hoor
vandaag weer een dag verder en nog geen rode duivels ik begin er nu een beetje zenuwachtig door te worden en kan eigenlijk niet wachten om te kunnen gaan testen maar mochten ze wel op bezoek komen dan weet ik altijd nog dat ik dinsdag naar zh moet en mag gaan beginnen veel groetjes en bedankt elmo