hoi elmo hier was ik weer ben nog steeds niet ongi en nu officieel 1 dag overtijd heb vanmiddag een test gedaan kon niet meer wachten maar die was negatief ik had een dubbele dus nu w8 ik ff tot morgenochtend als ik het dan nog niet ben dan doe ik het nog een keer met ochtendurine maar volgens mij maakt dat niet zo uit hoor en morgen naar zh als ik het dan nog niet ben zeg ik dat gelijk misschien ff bloed prikken ik baal wel beetje gr
hai elmo ik ben geweest in zh heb daar test gedaan en negatief maar ik ben nog steeds niet ongi de arts zei dat we maby te vroeg testen ik moet het ff afwachten tot vrijdag en als ik nog niet ongi ben dan ff opnieuw een test doen en word ik wel ongi dan heb ik mijn medicijnen al in huis om aan de eerste iui te gaan beginnen wel spannend allemaal word er gek van
Vreselijk spannend zeg!! Ik duim nog hoor!! Liefs Elmo was trouwens je bloedtest negatief? Dan ben je echt niet zwanger nl......sorry
ik heb geen bloedtest gehad nog moest zelf nog ff w8 tot vrijdag ik heb zelf geen duim meer over voor het duimen voor iedereen en mezelf hahahah