Kan iemand me helpen? Heb ik nu een eisprong gehad of niet? En zo ja, wanneer? Dankjewel! Ik vind het zo moeilijk te zien...
Ik zou zeggen dat je eisprong van zaterdag of zondag is geweest. Een eisprong kan een paar uur duren na een positieve test. Ik zou in ieder geval geklust hebben op zaterdag en op zondag
Bedankt voor de reacties! Betekent dit dan dat ik vanaf zondagavond tot maandagavond mijn eisprong gehad kan hebben? Wanneer had ik dan het meeste kans om zwanger te worden? (We hebben donderdag, zaterdag en zondag seks gehad, maar maandag niet.) Heeft het nog zin om vandaag te vrijen? Voor het plezier altijd natuurlijk , maar ik bedoel voor de kans op een zwangerschap. Liefs!
eeen eicel kan 24 uur na het springen nog bevrucht worden. bij een positieve ovulatie test springt je ei binnen 36 uur. dus of het n og zin heeft om te vrijen weet ik niet voor de plezier natuurlijk wel .
De 4e test (zaterdag) is het positiefst. Dus ja, je eisprong kan van zondag op maandag zijn geweest. Dus als jullie het zaterdag en zondag hebben gedaan zit je volgens mij super goed! Neemt u maar plaats op het wachtbankje mevrouw . xxx
Ik denk zowel test 4 en 5. Ik heb dinsdag en woensdag nu twee hele duidelijke testen gehad, dus denk dat je er wel twee kan hebben ook. Veel succes op het wachtbankje