Hallo allemaal, Ik heb een vraagje? Het zit namelijk een beetje ingewikkeld in elkaar. Ik ben 1 okt getrouwd vanaf die dag tot 14 okt heb ik gemeenschap gehad. 15 okt ben ik ong geworden. Ik heb daarna geen gemeenschap meer gehad omdat mijn man naar het buitenland moest. Ik moest 12-15 Nov weer ong. worden dit is niet gebeurd. 27 nov tot 4 dec heb ik bruine afscheiding gehad en nu de laatse 4 dagen is de bruine afscheiding weg maar ik heb nu wel bloedverlies wanneer ik naar de wc moet 2-3 druppels niet echt ongesteldheidbloed het is meer roze bloed. Testen blijven negatief. Wat kan dit zijn? Heeft er nog iemand anders zoiets mee gemaakt? Gr Funy
Geen idee, als je het niet vertrouwd, HA even bellen. Overigens denk ik niet dat je zwanger bent. De bruine afscheiding en paar druppels bloed kunnen ook een lichte menstruatie betekenen. Dit heb ik ook wel eens gehad en duurt over het algemeen een paar dagen langer dan een normale menstruatie.
Hoi Funy Ook ik heb dit een maand of 3 geleden gehad. Had bijna 3 weken last van bruine afscheiding. Wij waren op dat moment bezig om zwanger te worden, dus ik dacht gelijk aan een innestelbloeding. Voor de zekerheid toch maar de huisarts gebeld en langs gegaan. Even een inwendig onderzoek gehad maar niks aan het handje. Zoals mijn (vrouwlijke) huisarts zei dit komt vaker voor bij vrouwen, niks om je zorgen over te maken. Maar een telefoontje naar je huisrats is natuurlijk zo gepleegd. Succes
Ik zou een testje doen voor de zekerheid, en anders gewoon ff wachten tot je "volgende" ongi... Komt idd wel vaker voor wat jij zegt
ik heb dat ook wel eens gehad. Maakt je wel onzeker, toch? Ik kon daardoor geen 'grip' krijgen op mijn cyclus.