ahhhhhhhh, ben boos :x Denk, laat ik toch maar even kijken, zal wel goed zijn......... Heb het idd binnen, maar ik zou voor KOT 65,- ontvangen voor de maand april. En wat denk je......... heb 14,- gestort gekregen. Snap er maar weinig van. Nu staat er dat als het bedrag afwijkt, kan dat liggen aan het feit dat je eerder teveel hebt ontvangen en dus verrekend wordt. Maar dit kan ik nergens terughalen (dat ik teveel ontvangen heb) Is wel even 50,- minder, waar ik wel op gerekend heb. En ik kan niet bellen (gesloten) dus moet ik wachten tot maandag. Ik baal wel zeg, en ben echt even een beetje boos :x:x:x
Oh ja, en sinds van de maand zijn ze erachter dat ik sinds maart recht heb op KGB (7,- per maand) is niet veel maar toch. Maar ook daarvan heb ik nog niets van ontvangen.:x
Wat maakt het uit dat je het een dag later binnen krijgt? Er zal net zoveel tijd tussen die keer zitten en de vorige/volgende keer, dus uiteindelijk maakt het toch helemaal niets uit dat ABN het de 20e en de Rabo het de 21e stort, ik noem maar wat hoor..
misXx Maakt ook niet uit. Maar vind 't gek. Heb normaal alles optijd. Nu geen kgb maar wel zorg en mn moeder heeft niks geen zorg en geen huur toeslag.
loes; mn moeder Kreeg laatst een brief dat ze 4 maanden te weinig had gehad dus zou deze maand meer krijgen. Mijn zorg werd verrekend met wat ik terug moest betalen maar heeft kgb niks mee te maken.
Misschien een beetje domme vraag, maar ik zie het vaak iets staan over zorgtoeslag en kgb maar ik wat is dat nou? Waarom krijg je zoiets?