lieve meiden... ik heb een vraag voor degene die al langer van de pil af zijn.... ben nog een groentje wat dat betreft geloof ik.. namelijk ben nu ronde 7 zonder de pil eerste paar maand gewoon ongi dus een dag af 4/5 daarna altijd precies 2 dagen dus ik dacht nadat ik het eens aan de ha gevraagd had en die zei das heel gewoon geniet daar maar van.. dacht ik ok .. nu had ik afgelopen ronde maar 1 nacht echt bloed verlies en de dag ervoor en erna wat bruin. terwijl het altijd 2 dagen heel heftig bloeden was.. nu is mijn vraag ... kan het zijn dat je af en toe een rare afwijkende menstruatie er tussen hebt? af moet ik er van uit gaan dat nu de pil echt uitgewerkt is en dat dit bij mij normaal word? lange vraag maar ik snap het gewoon even niet zo goed omdat ik ook niet echt navraag ga doen in mijn omgeving natuurlijk zo van he hoe zit het met jou ongi? liefs wiesje
Ik slik al 4 jaar geen pil meer en mijn menstruatie is eigenlijk telkens anders qua lengte, de laatste keer was het opeens heel heftig en een stuk langer dan anders, maar normaal gesproken ben ik er na ca. 2 dagen vanaf, gelukkig!
hoi meid ik ben bijna 3 jaar van de pil af en mijn menstruatie is ook elke keer weer anders dus ik denk niet dat je je daar te druk over moet maken en als je echt twijfelt dan kun je evt een testje doen succes meid
ik zou het nog even aan kijken en als je het niet vertrouwt toch langs huisarts ik zelf schommel tussen 28t/m35 dagen maar probeer er nog zo gewoon rustig onder te blijven en we proberen er plezier in te houden meiden iedereen heel veel succes gr maria
Ik ben nu 10mnd van de pil af en ook mijn menstruatie is iedere keer anders. Ook qua lengte, geen touw aan vast te knopen
ik ben al 2 jaar van de pil af en altijd regelmatig.. alleen duurt t de ene keer wat langer (5dagen) dan de andere keer(2/3 dagen) maar ik kan de klok er op gelijk zetten Ik heb de pil hiervoor zo'n 14 jaar geslikt
ok! ik vroeg het me gewoon even af omdat het telkens zo mooi 2 dagen was maar het is dus normaal voor het zelfde geld kan het volgende keer zo weer eens 5 dagen zijn dus.... weer wat geleerd! dank u