Wie kan me helpen.. Mijn baby is bijna 3 maanden en het is weer tijd om te werken. Het ging zo lekker...makkelijk slapen etc. Maar de wendag op het kdv was drama. Hij sliep maar kort en huilde veel. Daarna is t slapen thuis ook minder geworden. Veel bij me willen zijn. Ben volledig het ritme kwijt. Structuur / rust is ook lastige ivm met oudere kindje school sport etc. Slapen gaat alleen nog maar via wiegen. Nu vind k dat normaal bij een baby maar op kdv kan dan niet in het bedje denk ik. Hoe doorbreek ik dit? Hij huilt zo overstuur dat ik echt op arm moet troosten. Borst word ie ook rustig maar boos als er melk uitkomt. Hij pakt ook echt geen speen. Oefen dit al vanaf begin maar hij word kwaad als ik geef. Vind met borstvoeding echt ritme moeilijk eerlijk gezegd. Soms nog honger voor t slapen soms niet... maar k leg hem dus wakker weg maar er is elke keer weer wat zoals weer volle poep luier krampjea boertjes. Vind het zo zielig als k moet werken.
Ik merk dat ook bij mijn dochter. Ook bijna 3 maanden. Ze hoeft dan nog niet naar het Kdv, maar thuis is het ritme ook weer ver te zoeken. Slaapt slecht in, volgens mij komt er ook weer een sprongetje aan. Dus misschien is dat de combi bij jouw kindje. Én wennen aan Kdv en een sprongetje misschien?
Ja misschien is dat het wel. Wel lastig he dat ze zo moe zijn en dan te moe om lekker ontspannen in slaap te vallen