wel wij bijna 2 jaar bezig voor onze 1e kindje! helaas 26-01-09 miskraam gehad. en nu ma afwachten tot het raak is! Hoe lang zijn jullie bezig met de 1e.?
Voorheen 7 maanden bezig geweest, Niks. Pauze ingelast (Stress, nieuw werk voor me man enz.) nu zitten we weer in ronde 3. Vandaag NOD. En de duivels hebben zich nog niet laten zien vandaag, dus we hebben een beetje hoop. Al durf ik niet te hard te hopen, anders is de klap alleen maar weer groter.
Wij zijn per 1 januari gestopt. Alle pillen met een pijltje de lucht in geschoten. Zitten nu dus in ronde 3.
Ja, ik ben ook gestopt met de pil 1 januari. Dus nu ook ronde 3. Heb net mijn ei achter de rug en nu echt een menstruatiegevoel en slijmverlies?! Veel succes aan iedereen!
dit is me 2e ronde.. 1e ronde 1x sex gehad en niet eens in de vruchtbare dagen.. dus eigk kan ik dit meetellen als 1e ronde. Hoop voor je dat het snel raak is meis .
Wij gaan ronde 8 in! Deze maand was manlief weg toen ik in mn vruchtbare dagen zat. Wij gaan binnenkort naar de HA om de zaadkwaliteit van mn vriend opnieuw te testen. Ruim vier jaar geleden had hij 40% bewegelijke zwemmers, maar hoeveel goede bewegelijke zwemmers weet ik niet. Ik wil graag een nieuwe check-up, aangezien er bekend is dat 't geen superzaad is! En helaas baby's komen nog steeds niet uit bloemkolen haha
Wij zitten nu in ronde 7. Mag over een kleine week testen. Heb er een goed gevoel bij, maarja wet moeten toch afwachten
Wij zijn 20 maanden bezig geweest voor ik zwanger was van onze dochter, waarbij we 2 miskramen hebben gehad. Nu gaan we voor de tweede, ik ben een stuk geruster geworden, en ik hoop dat het wat sneller gaat.
Ik ben zo'n enorme geluksvogel dat ik 2 keer in de tweede ronde zwanger ben geworden, dat gun ik echt iedereen
November 2008 gestopt met de pil. Zit nu in de 2de ronde (zeer onregelmatige cyclus). Hoop dat het snel raak mag zijn!
Ik zit nu in de 2e ronde, vanaf 25 jan echt aan het klussen. Over een week kan ik testen maar heb niet echt het gevoel dat het deze keer raak is. En ik ben gisteren zo hard gevallen dat ik eigenlijk hoop dat er niks beschadigd is, als er iets zou zitten...
Wij zitten nu in ronde 14 .... zijn vorige jaar april/mei voor het eggie begonnen. Ben vanaf jan 2008 van de pil af. Nu maar hopen dat het deze maand raak is !
Bij de 1e ronde 1 en nu zijn we in ronde 3 en nog niet zwanger. Maar dat zou ook wel weer erg snel zijn...
Wij zitten nu in ronde 17 helaas. Ik hoop echt dat het nu eindelijk zo mag zijn! Heel veel succes allemaal!