Wanneer gaat die onzekerheid weg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama26, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik ben nu zwanger van de 2 en ben nog meer onzeker dan bij mijn dochter.

Ik heb geen buik, voel niets bewegen. Terwijl iedereen zegt dat ik bij de 2e nu toch iets moet voelen, nou nee dus.

Ik ben ook nog ziek geweest, buikgriep, keelontsteking, overgeven, hoesten. Ben bang dat mijn kindje hier iets van heeft meegekregen.

Is het nou gek dat ik nog niets voel (de placenta ligt niet aan de voorkant deze keer dus ik hoopte iets eerder iets te voelen).

Wie herkent dit?

2. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Sorry verkeerd geplaatst, heb hem al in de juiste rubriek gezet....

3. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Wordt er helemaal gek van die gedachten die de hele tijd door mijn hoofd zwerven....

4. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik ben ongeveer even ver als jij maar ik heb zelf nergens last van. Wanneer mag je weer naar de Vk om het hartje te horen? :)

5. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Meisie wat betreft onzeker; ik ben ook zwanger van me 3e en ben ook heel erg onzeker..Ben bang dat het bij mij niet weg gaat, pas als ik me kleine in me armen heb. Maar dan nog blijf ik wel een beetje onzeker denk ik..Niet te verklaren bij mij, terwijl alles nog steeds goed gaat...*zucht*...Probeer te genieten.....

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ben nu ruim 21 weken.. heb nog niets gevoeld ( ok.. placenta ligt voor en is eerste kindje dus nog geen idee wat ik nu al zou kunnen voelen)

Die onzekere buien heb ik nog wel.. maar zolang ik me niet veel anders dan gister voel, ga ik er vanuit dat t allemaal goed gaat..

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    de praatjes zijn maar gemiddelden he. ik ben zwanger vand e derde en voelde hem pas met 21 weken. er hoeft dus helemaal niks aan de hand te zijn. maar we laten ons gek maken door allerlei praatjes van wat zou "moeten" de onzekerheid zal wel een beetje blijven. het blijft ten slotte 1 groot wonder en groot mysterie. ik hoop dat je je kleintje snel zult voelen bewegen, maar probeer niet al tezeer in de stres te schieten als dat nog een week of wat duurt. stres is niet goed voor jou en je kleintje he. als je eht helemaal niet vertrouwd zou je nog kunnen overwegen om een extra consult bij de vk te vragen.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.882
    113
    Ik heb wel een beetje hetzelfde, maar ben niet heel onzeker, maar luister dan ook 2 keer per week zelf even naar het hartje met de angelsound.

Dit is ook mijn 2e en de eerste zwangerschap had ik de placenta aan de voorkant en voelde ik hem al met een week of 18. Dit keer ligt mijn placenta aan de achterkant en hoop ik toch heel snel wat te gaan voelen.

Ook hier nog niet echt een buikje. Had het wel verwacht aangezien het bij de 2e vaak sneller gaat, maar nog niks eigenlijk.

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ben nu 17wkn en voel ook nog niets. Maak me er niet echt druk om. Al moet ik wel zeggen dat dit mijn eerste is. Maakt dat uit?

Probeer je er niet te druk om te maken en zoals anderen al zeiden, als je je echt zorgen maakt, gewoon de vlk bellen!

Hoop dat je snel wat beweging gaat voelen.

X Suzie

Deel Deze Pagina