ik heb vandaag al een hele dag zeurend enstruatie gevoel op 18wkn zwangerschap is geen banden pijn,maar door heel me buik ene zeurend gevoel zittend,staand lopend enz hoort dit erbij?
je baarmoeder en je kindje zijn aan het groeien.. had ik ook bij esmee met 17 weken.. daarna hield het op en kwam het na de 20 wkn weer terug.. mijn vk zei dat het van het groeien van de kleine komt..
ik heb het nu al de gehele dag,zelfs zo erg soms,dat ik er moeilijk van loop het is echt een zeurend stekend menstruatieachtig gevoel en dat door heel me buik,niet alleen va onder of van boven,van me schaambot tot me navel ongeveer,links,rechts enzo hoop idd dat dit met de groei te maken heeft,want word er bast bang van bandenpijn is echt anders,dit voelt echt anders ,en pijnlijk
ja ik hou het nu maar op groeien maar als het morgen nog aanhoud,bel ik wel even ja als je amper kan lopen van zeurend en stekend gevoel
heb vandaag de vk gebelt,wegsn dat mijn gyn niet aanwezig was vandaag maar ze zegt dat dit toche en bandenpijn is dacht toch echt te voelen dat dat meer stekend was.en niet zeurend tot je niet meer kan lopen echt gerust voel ik me niet,maar moet ze maar vertrouwen
Ik heb daar ook vaak last van, bij mij is het volgens mij een combinatie van groeipijn en de baby die heel erg laag ligt...
oo toch iemand dat dit gevoel ook heeft ik beschrijf de pijn echt als een soortje menstruatie gevoel,stekend,zeurend,lang aanhoudend,soms zo erg dat ik moeilijk ervan kan lopen heb het nu 2dagen achter elkaar