waneer kwam de zwangerschapsstreep bij jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door iniminie, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Vanaf week 14, een lichte streep, van schaamstreek tot navel.
    Nu is hij bijna tot onder mijn borsten..

2. blondie1979

19 jul 2008
    85
    0
    0
    utrecht
    Nog geen streep te bekennen!

3. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Ik hoorde vanmiddag weer een (voor mij) nieuw bakerpraatje; dat als je die streep hebt dat je dan een jongetje krijgt.

4. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Het bakerpraatje wat ik ooit heb gehoord is dat als je een streep hebt tot je navel het een meisje wordt, komt ie daarboven dan wordt het een jongetje. In mijn geval klopte het wel :D

5. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Sinds 3 weekjes wordt hij steeds duidelijker, maar ik denk niet dat hij heel donker wordt.

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik had bij Jelle wel zo'n streep, weet alleen niet meer vanaf wanneer... Ik weet wel dat hij pas weg is gegaan toen ik opnieuw zwanger was, en hij is tot nu toe nog niet terug gekomen... :) Misschien komt dat bakerpraatje dan toch uit en word het een meisje... :)

7. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    bij mij kwam de streep een week voor dat ik een test deed vanaf mn schaambot tot aan mn navel met een week of 14 begon het om mijn navel omhoog te gaan tot aan mn borstbeen ook heb ik over die streep zwarte haartjes gekregen hoop alleen dat dat weer weg trekt daarna :)

liefs ancie

8. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    vorige zwangerschap niet gehad en het lijkt erop dat ik hem nu weer niet krijg ;)

9. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hier zag ik m pas na de bevalling! :D

10. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    weet niet of dat klopt
    want bij me 2 jongens had ik er 1 tot me navel,en nu nog niks,en krijg ene meisje

11. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Heb tot nu toe nog geen streep

12. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Nou meiden, ik heb hem ook... maar ik weet niet eens of ik zwanger ben! Ontdekte hem op 2e kerstdag en vraag me nu dus af: ben ik zwanger? Ben wel ongesteld geworden, alhoewel ik 1 dag goed ongesteld was en de andere 2 dagen was eigenlijk een inlegkruisje al teveel. Heb sinds de laatste ongesteldheid niet meer getest hoor, maar had daarvoor wel flink een aantal keer getest omdat ik het gevoel had zwanger te zijn. Weten jullie of je zo'n streep ook kan krijgen als je niet zwanger bent en hoe die er dan zo plotseling komt? De huisarts vond het maar een vage streep en zei dat ik er niet veel van moest aantrekken. Dit was een dag voor mijn laatste ongesteldheid en toen testte hij ook negatief (urine). Nu ga ik morgen toch nog maar eens testen. Vraag het me wel af! En zijn er ook meiden die de streep echt hadden vanaf het moment dat ze zwanger zijn? Ik ben niet zo bekend met deze streep!

13. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Ik heb em ook. Sinds vorigeweek wordt ie duidelijker.

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

niet gehad of hij moet nu nog komen

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hmm, ik heb een heel licht dun lijntje. Maar volgens mij had ik die altijd al..?
    Dus niet echt duidelijk een zwangerschapsstreep gekregen.

Deel Deze Pagina