hallo dames, ik heb ergens gelezen dat als je van jezelf wat meer buikvet hebt je de beeb minder voelt bewegen. weet iemand of dit zo is? ik ben namelijk 25 weken zwanger en ik voel wel iets maar niet zoals ik vaak bij andere dames lees die hele voetjes voelen uitsteken enz.. en ik voel het ook niet ontzettend vaak als ik andere verhalen lees die dames hoeven maar 5min stil te zitten en ze voelen het al rommelen.. kan dit te maken hebben met het feit dat ik van mezelf al wat flinker ben?? alvast bedankt voor julie reacties!
Ik ben zelf nu 100 kilo en voel de kleine goed bewegen hoor. Bij mijn eerste voelde ik het ook goed en toen lag zelfs de placenta voor. Dus ik heb niet het idee dat het echt met veel buikvet te maken heeft. Althans niet bij mij.
ja mijn placenta ligt ook voren.. het is niet dat ik de baby niet voel hoor maar ik voel geen voeten uitsteken en iedere 15min gerommel wat ik wel bij vele andere lees ben ook 100 kilo zoals jou voel je wel echt beentjes en weet ik wat allemaal uitsteken??
Hoeft niet hoor, kan ook zijn dat jouw beebje gewoon heel rustig is. Mijn schoonzus (best slank) voelde em ook bijna niet en mijn schoonbroer vertelde dat hij em maar 2 of 3 keer echt aan de buitenkant gevoeld heeft gedurende de hele zwangerschap.
Oja en echt voeten voelen uitsteken heb ik zelf ook niet hoor. Hier ligt hij/zij met het ruggetje tegen mijn buik aan...wie weet jouw kleintje ook.
Nee ik voel niet of het een arm of been is. Ik voel steeds een plop en die is de ene keer wat heftiger dan de andere keer. Bij mijn zoontje voelde ik het ook niet heel goed hoor. Aan de buiten kant kon je het ook pas echt goed zien toen ik ruim 30 weken was hoor en dan kun je een beetje onderscheiden wat een beentje is maar dat blijft gissen.
Hier ook flink wat buikvet aanwezig en altijd goed kunnen voelen. Maar wat je vraagt met bijv het voetje dat was pas vanaf een week of 30. Ongeacht of je slank bent of niet, je beeb heeft nu nog veel ruimte. Strakjes als hij/zij wat groter wordt en je ruimte in je buik kleiner, dan ga je het beter voelen en zien! Bij mijn 1e lag de placenta ook nog eens voor. Maar bij mij had dat buikvet geen negatief effect op de bewegingen kunnen zien en voelen. Het kan ook zijn dat je beebje steeds naar achteren trapt ofzo. Komt wel goed!
Had al een buikje voordat ik zwanger werd en ben nu op het eind en voel de baby nog steeds erg goed als hij of zij beweegt, dus volgens mij zegt de dikte van je buik niks.
Ik heb behoorlijk wat buikvet maar voel de baby vanaf de 14e week bewegen. Momenteel ben ik bijna 21 weken en zou graag willen dat mijn vriend het kan voelen van buitenaf. Met hoeveel weken is het normaal om het van buitenaf te voelen (voor vrouwen zonder buikvet)?