Wat snachts aan nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavoorde2x, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Twijfel enorm wat ik onze zoon van ruim anderhalf nou aan moet doen snachts. Hij heeft nu een domper met korte of lange mouwen aan en daarover heen alleen een pyama truitje, hij gaat nu nog in een zomerslaapzak met daaroverheen een dekentje ,maar die schopt hij standaard weg. Hij slaapt goed door.

Nu heb ik pas een lekkere dikke wintervakantie met mouwen bij de prenatal gekocht.

Maar wanneer trek ik die aan? Nu al en wat doen jullie er onder,en gebruiken jullie de mouwen ook wel eens,en wat doe je er daar dan onder?

Ik weet het we hebben ook dochter van 6 en daar heb ik het ook allemaal al eens meegemaakt maar weet het niet meer wat ik toen precies deed.

Alle ervaringen zeer welkom

2. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Domper moet natuurlijk romper zijn

3. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Autocorrectie??

Winterslaapzak??

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Nee nee, de vakantie :D

Onze dochter ligt al een hele tijd in de winterslaapzak. Hierin draagt ze een romper korte mouwen, pyjamatruitje, pyjamabroekje en sokjes.

5. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Mijn dochter (wordt in december 2) draagt een rompertje met spaghettibandjes of korte mouwen met een katoenen pyama uit 1 deel. Dus met van die voetjes aan de pijpen en lange mouwen. Ze heeft alleen een slaapzak aan. Niet zo'n hele dikke, maar ook geen dunne zomerslaapzak, eentje er tussenin. Ze slaapt niet onder een extra deken.

6. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Eh ja bedoel idd winterslaapzak, al zou een vakantie nu ook erg fijn zijn,en dan het liefst naar een warm iets hihi

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Onze dochter heeft een rompertje aan met lange of korte mouwen, pyama met lange mouwen en lange pijpen, een slaapzak wat tussen een winter en zomerslaapzak in hangt. Dan heeft ze een lakentje met een dubbelgeslagen deken over.
    Ze is een koukleum snachts, net als ik. Als ze minder aan/over heeft wordt ze snachts wakker en is koud.
    Als t nog kouder wordt krijgt ze een winterslaapzak met lange mouwen erbij aan en standaard een romper met lange mouwen.

8. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het hangt natuurlijk wel af van de temperatuur in de slaapkamer!

Mijn zoon is redelijk warmbloedig en ook nog een buikslaper. Hij ligt nu in een romper met lange mouw en een winterslaapzak. Het is 18 graden in zijn kamer.

Tot voor kort lag hij in romper korte of zonder mouw, lange mouwen pyjamatruitje en lange broek en tussenslaapzak (een zomerslaapzak vd Hema met 2 laagjes stof zeg maar).

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon van 2 ligt in romper met korte mouwen,dunne pyama onder een peuterdekbed. Raam staat op stormstand en ventilatieroostertje staat open. Hij voelde net behoorlijk warm aan. Maar het is best warm op zn kamer (20-21graden denk ik)

Deel Deze Pagina