zoals bijna iedereen vieren ook wij sinterklaas.. heb een dochter van 3.5 waar ik al helemaal klaar voor ben kon zelfs niet kiezen wat ik moest kopen. maar heb ook een zoontje van 1 jaar en 8 mnd.. ik heb geen idee wat ik voor m moet kopen.. heb al wel wat dingetjes maar niet zoveel als bij mn dochter en vind dat dus sneu.. heb al duplo houtenblokken en houte treinbaan dat vind ie leuk.. maar voor de rest wat moet ik in hemels naam geven iemand ideeen???
boekjes, dvd? Barbapapa is hier een groot succes! vooral die boekjes met flapjes waar je achter kunt kijken. en autootjes. en mijn zoon is helemaal wild van puzzels!
Even denken. Little People is hier een groot succes. Tekenspulletjes begint hier ook steeds meer een succes te worden. Boekjes inderdaad, dvds (van piet piraat ofzoiets) Een stoere auto?
Action had grote rode brandweer auto`s van 13 of 14 euro. Heb die ook voor mijn zoon gekocht. Die is 18 maanden. Kijken of ie het leuk vind
anders even kijken op lobbes.nl, veel leuke dingen voor weinig Daar hebben wij alle kadotjes voor de Sint gekocht voor Quinn en ook voor zn verjaadag een paar kleine dingen
Ik voor mijn zoon van 18 maand een hondje gekocht van fisher-price kan hij mee wandelen (schijnt dan te blaffen haha) een grote brandweerauto en een grote kraanauto (hij is momenteel helemaal into de kranen nl) En nog wat kleine auto's en kraanauto's. Kijk waar de interesse van je zoon naar uit gaat momenteel, zoals hier nu naar kraanauto's en treinen.