Waneer moedervlekjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door thewiz, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Mijn dochter heeft sinds ze anderhalf a twee maanden is een moedervlek, precies in haar navel.
    Dacht eerst dat het een littekentje was van de navelstomp maar het is echt een rond bruin moedervlekje :)

2. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam

Zat ik ook al aan te denken...;)

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Heb ik me inderdaad ook wel eens afgevraagd! Merel heeft 1 moedervlek op haar hoofd, onder het haar en 2 pigmentvlekken op nek en scheenbeen. Anouschka heeft 2 ooievaarsbeten. 2 onder haar haar en een midden op haar voorhoofd in de vorm van een haantje. Ik hoop eigenlijk dat die nog wegtrekt...maar kraamzorg zei dat die vlek op een gegeven moment wel minder wordt, alleen bij kou en boosheid kleurt ie dan weer op;).

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva heeft sinds een half jaartje ofzo een heel klein moedervlekje op haar been. En een ooievaarsbeet in haar nek vlak onder haar haar, die was toen ze geboren was erg rood, maar nu heel licht. Maar doordat haar haar er bijna altijd overheen zit zie je het niet.

Merel, een vriendin van mij heeft 2 meiden en die hebben allebei een ooievaarsbeet op hun voorhoofd (gehad). De oudste is 2,5 en bij haar is het al een hele tijd weg, ik denk dat het met 1 jaar ofzo weg was. En de jongste is 4,5 maand en bij haar is het nog wel duidelijk zichtbaar, maar dat zal ook wel wegtrekken vermoed ik.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn heeft er al heel lang eentje op haar bil. Ik dacht eerst dat het nog een beetje poep was, dus ik heb flink lopen poetsen op haar bil, het ging er alleen niet af :D

6. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Inge heeft vanaf ze (schat ik) drie maanden was een grote moedervlek op haar bil, daar komt niet echt veel zonlicht dus denk niet dat het daar aan ligt. En kort daarna kreeg ze een kleintje op haar voet.
    Ze heeft superblond haar dus daar kan het ook niet aan liggen, maar pa en ma hebben er zelf wel veel dus het kan nog komen.

7. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Snoopy79, dat is mooi om te horen! Ik wacht het rustig af. Zelf vind ik het een heel mooie vlek, maar kan me zo voorstellen dan Anouschka, als ze een jaar of 12/13/14 is het even niet zo heel leuk vindt:p, maar dan zal het wel zo goed als weg zijn......

Deel Deze Pagina