Keano heeft sinds een paar dagen last van een hele droge huid met kleine pukkeltjes erop. Ik heb er zwitzal bodylotion opgedaan, sudocreme maar niks helpt. Hebben jullie nog een idee? Liefs, misspuma
Ik heb gehoord van een vriendin dat je ook goed aftersun kan gebruiken tegen droge huid, dus hiermee heb ik Keano vanavond helemaal mee ingesmeerd benieuwd of het werkt. Liefs, misspuma
wat je eventueel kan proberen is van de apotheek vaseline lanette of van weleda, hier zitten minder stoffen in en parfum en dergelijke. vaseline zit namelijk weinig in en is goed om de droge huid goed in te smeren.
lanette is idd een lekker vette creme. hier ook een giga droge huid en wij gebruiken de lanette ook sinds pas echt super!
Eeehhh heeft hij niet gewoon babyacne? Gaat vanzelf weer over. Niet te veel smeersels opdoen hooguit wat netrale dingen zoals anderen al noemden, vaseline lanette of zo.
Het lijkt me geen baby-acne hij heeft er nooit last van gehad en hij is inmiddels al ruim 1 jaar oud. Het is al bijna weg, heb er lekker zwitzal creme op gedaan en dat werkt nu goed! Liefs, misspuma
Jesper kreeg juist van de zwitsal wangetjes creme, droge wangen. Ik heb toen zo'n blikje van purol gekocht en dat gesmeerd een paar dagen. Na een paar dagen was het zo goed als over.