rode hond?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door littleladybug, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Hey meiden

Ik was woensdag bij de vk en kreeg de laatste bloedonderzoeken binnen. Hieruit bleek dat ik te weinig antistoffen tegen rode hond(rubella) heb. Ik maak me hier toch wat ongerust over. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad?

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    hoi susy,

Ik heb het ook, maar ik was zwanger van mn dochter en kon er geen enting tegen halen vanwege mijn zwangerschap en moest na de bevalling de enting alsnog halen, maar helasis dat een beetje vergeten en ben ik inmiddels weer zwanger maar volgens mij komt dat niet zo vaak meer voor.Want de meeste zijn daar toch wel teggen geent.
    Ik heb er iig geen last van gehad k hoop voor jou ook niet.

Liefs,

Sylvia

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb ook te weinig anti stoffen. Maar de eerste helft van de zwangerschap is het wel gevaarlijk, daarna neemt het risico af. Maar als iemand besmet is dan moet je wel uit de buurt blijven. Na je bevalling kun je kiezen om een injectie te krijgen om als nog de anti stoffen te krijgen. Je mag dan de eerste 3 maanden niet zwanger raken.

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hier ook bijna geen antistoffen had na me dochter ook spuit moeten gaan halen want toen vonden ze helemaal geen antistoffen maar ook helemaal vergeten.
    Eigenlijk gek want bij me zoontje had ik het wel bij me dochtertje helemaal niks en nu klein beetje .

5. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Bedankt voor julile reacties...stelt me weer een beetje gerust.. :)

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik las vandaag iemand op het forum die het heeft

maar je vk kan je er vast meer over vertellen

7. bibihamster

27 sep 2007
    15
    0
    0
    ik heb preventief gebloedprikt om te kijken of ik genoeg antistoffen had en nee dus...heb op 17 december een nieuwe inenting gehad en vandaag dus uitslag dat ie goed was nu nog tot 17 maart wachten tot we weer los kunnen, heeft iemand ook ervaring mee hoe precies die drie maanden komen na de inenting? ben namelijk deze maand vast weer gestopt met de pil en wil de volgende ronde weer los en dan zijn op dag 7 ongeveer die drie maanden om :( het is heel ingewikkeld, en niemand kan je echt vertellen hoe en wat iedereen heeft een ander verhaal....
    ik zou het risico niet willen nemen, als je er mee in aanraking komt kunnen de gevolgen erg zijn, een geruststelling is dat het bijna niet meer voorkomt... maar ja je zult het maar hebben... :confused: groetjes bibi

Deel Deze Pagina