Waterijsje denk ik al snel.. maar softijsje denk ik pas na een jaar en dan nog zal ik daar voorzichtig mee zijn want ik ben een keer echt ziek daar van geweest.
Justin heeft gisteren voor t eerst 2 likjes peren water ijsje gekregen. Hij vond t koude maar vreemd maar tóch wel lekker haha. Ik zou er zeker mee wachten tot na t eerste jaar.
alicia krijgt nu al wel is een likje van me spa waterijsje en ze vidn het heerlijk. het verdooft ook een beetje haar tandvlees heb ik het idee en dat help weer tegen het doorkomen ervan
nancy1981 Geplaatst: Ma Apr 07, 2008 7:24 pm Onderwerp: waneer softijs of waterijsje -------------------------------------------------------------------------------- vanaf waneer mogen kindjes een waterijsje of een softijsje? Re:...Hier heb ik zelf ook pas aan gedacht (me dochtertje is nu 13 maandjes),het wordt nu langzaam weer warmer ,en het leek me ook ontzettend leuk om dan een soft ijsje aan me dochtertje te geven. Op zich kan dit geen kwaad denk ik zolang ze er niet te veel van krijgen!...voor een evt buikpijn te voorkomen! Ik ben er ook dus reuze benieuwd naar wat ze nou van dat ijsje zal vinden!
Voor ukkies kun je het beste zelf ijsjes maken. Je kunt gewoon een bakje Frutapura in de vriezer zetten (met of zonder stokje). Moedermelkijsjes doen het ook altijd goed (goede manier om door de voorraad heen te komen).
Volgens mij moet je met soft ijs nog goed oppassen ivm bacterien. Maar weet het niet zeker hoor! Groetjes Firella
bedankt voor de tip hiervan weet je tenminste zeker dat ze het mogen hebben ( krijgt hy nu ook weleens ipv een potje fruit ) en dan heeft hy in de zomer tog en ijsje