Hallo, ik heb op dit moment een 3,5 uur contract bij een supermarkt, ik ben ervan op de hoogte dat ik die 3,5 uur gewoon doorbetaald krijg tijdens mijn zwangerschapsverlof. Alleen nu heb ik ook nog een 0 uren contract bij een speelgoedwinkel. hoe word deze uitkering berekend? op jullie site lees ik dat jullie mijn inkomen van een jaar bekijken en daar een gemiddelde van nemen? maar volgens de personeelszaken van de speelgoedwinkel word er een gemiddelde berekend over de laatste 3 maanden ipv 12 maanden. hoe zit dit precies?
[FONT="]Beste LPMS,[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Voor de hoogte van de zwangerschapsuitkering kun je de informatie op onze site aanhouden.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]De hoogte van de zwangerschapsuitkering wordt berekend op basis van het (SV-)loon dat je verdiende tijdens het dienstverband waarin je verlof begon.[/FONT] [FONT="]Daarbij wordt gekeken naar de periode van één jaar.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ben je pas later in dienst bent gekomen bij je werkgever en heb je niet dit volledige jaar bij je werkgever gewerkt?[/FONT] [FONT="]Dan wordt er gekeken naar een kortere periode.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]De volledige actuele informatie vind je op deze pagina. [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ik wens je een voorspoedige zwangerschap[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Met vriendelijke groet,[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]René[/FONT] [FONT="]UWV Webcare Team[/FONT] [FONT="]www.uwv.nl/webcare[/FONT]