waneer testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nedjla, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hoi hoi
    nou heb vanmorgen een dikke positiefe ovulatietest gehad omdat heel veel die testen ook wel gebruiken als ze denk zwanger te zijn nou is morgen mijn ongi dag heb wel veel pijnelijke steken in mijn borsten sins gisteren en moet heel veel plassen en heb zaterdag morgen met een kruitvat test getest 2 voor 5 euro dus heb nog 1 liggen die van zaterdag was negatief helaas maar waneer zou ik de volgende kunnen doen ben zo bang als ik hem nu weer doe dat die dan weer negatief is

gr patricia

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

als je nu een dik positieve ovutest hebt en morgen je NOD is moet je denk ik wel positief kunnen testen, al is het maar een licht streepje.. je ovutest kleurt nu immers ook dik positief zeg je, dus heb wel goede hoop :)
    en HCG verdubbelt toch per 2-3 dagen ipv elke dag, dus als je vandaag zou testen en morgen dan zal de streep niet veel dikker zijn.

liefs Daantje

Succes meid, ik zal voor je duimen!

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hoi met mijn ander 2 toen ik zwanger was test ik pas positief met een week overtijd dus ben bang dat dat nu ook weer het geval is

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    maar ik heb ook allemaal witte vlokjes in mijn urine

5. SeaShell

Maar als je nu posi test met een ovutest dan lijkt me niet dat je pas met een week overtijd posi test.
    Die witte vlokjes heb ik ook, dat zijn eiwitten, lisa1983 had dit ook en testte eerst ook met een ovutest en daarna met een cb digi positief.

Maar je moet het zelf bepalen, als je wil wachten zou ik wachten en anders gewoon testen :)
    Succes meid!

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hoi heb net getest en hij was negatief ik wacht nu gewoon af en anders volgde week nog is teste ik heb wel pijnelijke steken in mijn borsten wat erg zeer doet en als ik het dan masser doet het nog zeerder die steken kom zo in een keer opzetten en trekken dan weer weg

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    de steken zitten aan de zijkant van me borsten haha wou ik nog even vermelden

8. SeaShell

dat is balen zeg dat hij negatief is :( raar dat je ovutest dan knalpositief is..

maar ik heb verder geen steken in mijn borsten, etc. dus kan je daar helaas niet mee helpen.
    het enige wat ik heb is darmkrampen en ontzettende vermoeidheid, en de misselijkheid begint nu pas te komen

hopelijk test je gewoon weer later positief net als bij je vorige twee zwangerschappen, want vind het raar dat je ovutest anders knalposi wordt.

liefs Daantje

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ja ik ook ik weet ook niet wat het is maar die steken had ik ook bij me andere zwangerschappen dus kan een zwangerschap zijn of een ongi we wachten het af aleen je wordt zo onzeker je moet altijd zo lang wachten of ik wil positief testen of ongi worden want heb ook helemaal geen gevoel dat ik het moet worden en dat heb ik normaal wel

Share This Page