Hallo ik heb een vraagje ik heb de sensitest 6dagen voor nod gedaan de extra vroege dus... wie heeft hier ervaring mee...en hebben negatief getest maar later toch positief?? liefs
Ik heb met sensitest hele nare ervaringen......heb tot 4 maal toe een positieve test gehad ( na mn nod ) en was helemaal niet zwanger. Heb daar een email over gestuurd en kreeg als reaktie dat de test MAAR 99% betrouwbaar is :x Liefs belin
Ow okee!! Ik heb dan weliswaar niet positief getest maar voel me wel op en top zwanger heel raar. Maar ik zal helaas gedult moeten hebben? Weet je toevallig ook vanaf wanneer je die 2v5 van kruidvat kan gebruiken? Tenminste wanneer de kans er is om posi te testen? Liefs
Zes dagen van tevoren testen is veel te vroeg, dat is gewoon niet betrouwbaar! Ookal zou je een streepje hebben, dan nog wil dat niet zeggen dat het doorzet in een zwangerschap. Pas vanaf een HCG-waarde van 50 mag je van een doorgaande zwangerschap spreken. Een streepje bij een gevoeligheid van 12 zegt dus helemaal niks... Nog zes dagen wachten! Succes!
Ik heb nog niet posi getest hoor!! Maar was nieuwgierig naar deze dingen ik lees zoveel van 4 dagen voor nod 2 dagen voor nod 3 dagen voor nod vandaar eigenlijk ik ga nu ook zeker nog niet uit van een hegatieve test hoor kan zowaar gewoon positief zijn. Liefs
sensitest gaf bij mij tot 7 dagen NA mijn NOD negatief aan terwijl digi CB en kruidvat testen 4 dagen VOOR mijn nod al positief aangaven ik vond het dus rottesten!
Vonnie Ik weet dat je nog geen positieve test had. Maar even over het algemeen gesproken zou een streepje op zo'n gevoelige test nog niks betekenen, als je voor je NOD zit.