we zouden geen ovulatie testen gebruiken maar kon het niet laten om het toch te kopen. danny weet het niet maar dat hoort hij vanavond wel als ik thuis kom. nu heb ik alleen een vraag. Eerste dag van je laatste menstruatie: 9 februari 22,23 en 24 geklust zoals een heleboel dat noemen Een beetje vruchtbaar: 24 februari vruchtbaar: 25 februari (niet) erg vruchtbaar: 26 februari eisprong: 27 februari (bij een cyclus van 32 dagen) heb dus vandaag de test gedaan en die was negatief. al zou je dus positief verwachten. ik heb de laatste 4 maanden 34-32-35-32 gehad. het zou dus betekenen dat ik morgen dus geen eisprong heb. kan ik dan ook pas overmorgen weer testen ipv morgen? uitgaande van 33 dagen is 27 feb erg vruchtbaar uitgaande van 34 dagen is 28 feb erg vruchtbaar uitgaande van 35 dagen is 1 maart erg vruchtbaar
ik zou vanaf nu gewoon elke dag een ovu testje doen. als je morgen je eisprong zou hebben dan zou je indd verwachten dat die vandaag positief zou zijn. het kan niet zijn dat je eitje al eerder is geweest? Liefs xx
uitgaande van mijn kortste cyclus niet. want die is 32 geweest en dan zou hij dus morgen ongeveer komen volgens de calculator. maar dan ga ik morgen nog een test doen. het is ook allemaal niet helemaal zo verlopen zoals we wilde de laatste 2 jaar. ik was aan de pil maar ik werd niet ongesteld en ben toen gestopt en toen kwam het weer maar ja danny wilde nog niet zwanger worden dus toen toch maar weer aan de pil gegaan en toen kwam het weer niet en toen weer gestopt. en dit is van de laatste 4 maanden wat ik heb bijgehouden. 34 - 32 - 35 - 32 dus je zou verwachten dat het misschien weer wat later is maar ja daar kan je ook niet altijd vanuit gaan natuulrijk.
volgende keer (al hoop ik dat die niet komt voor je ) beginnen met testen op dag 15 van je cyclus en dan gewoon iedere dag een testje doen totdat je een positieve test hebt. Die kalenders die jij noemt met vruchtbare dagen dat is mooi maar dat werkt niet voor iedereen. Ik heb bijv een korte cyclus (25 dgn) maar mijn eisprong toch meestal rond dag 15. terwijl die kalenders dan altijd aangeven dat ik mijn eisprong op dag 11/12 zou hebben Zo heb ik voor mijn eerste zwangerschap de eerste maanden dus verkeerd geklust Pas met temperaturen kwam ik erachter wanneer bij eisprong was. Maar dat kan natuurlijk ook met ovutestjes. Succes!
ja ik snap het maar heb wel al eerder geklust vanaf dag 14 want toen heeft hij ja gezegt om zwanger te worden en ze zeggen dus zelf dag 19 dus ben al opzich vroeg erbij dacht ik zo. maar ga nu elke dag even testen dan heeft hij vanavond nog een avond rust want hij trekt het niet echt om een week lang elke dag te doen ihihi
Tricia, Bij heel veel vrouwen wijkt hun cyclus af van die reken voorbeelden en is hun eisprong later of eerder dan de genoemde data. Ik werd altijd 10 dagen na mijn eisprong ongi. Vaak gaan ze bij die rekenvoorbeelden van uit dat dat ongeveer 14 dagen is. Ik had altijd een cyclus van 30 dagen en dan dus op dag 20 een eisprong. Misschien is jou eisprong ook rond dag 21 of 22? Gewoon doortesten en dan zie je het vanzelf. Ik heb een paar keer ovutesten gebruikt en lette goed op hoe mijn lichaam toen reageerde en merkte dat ik rond de eisprong steken in mijn buik had. De laatste cyclussen hoefde ik geen ovutesten te gebruiken omdat ik dacht te voelen wanneer het was.
ik had idd meer gehoord dat ze steken hebben rond de eisprong. ik heb er natuurlijk nooit opgelet maar zal nu is goed naar mijn lichaam luisteren. ik heb nog 6 testen dus kan nog 6 dagen testen deze cyclus
heb danny net gebeld en gezegt dat ik toch een ovulatietest heb omdat die berekeningen van internet niet altijd betrouwbaar zijn en hij vond het goed en zouden vanavond even op internet kijken voor een goedkopere test want ik ben niet van plan om elke maand 30 euro uit te geven voor een tes van clearblue maar ja ze hadden niks anders bij de DA drogist.
babywish.nl is nog goedkoper dan sensitest enz....... maarre.....ik heb deze ronde ook eens ovutesten gebruikt..)me cyclus is altijd 34 dagen' had me posi test dus op dag 16!!!!...dus mocht het deze x niet raak zijn..dan ga naar babywish en bestel je een paar ovutesten voor nog geen 10euro en begin lekker vroeg met testen is mijn advies... grtz