wie kan mij even helpen? mijn oude banner zegt dat me NOD zondag is. als ik dezelfde gegevens invul op de calculator hier op de site staat er dat ik de 12 e kan testen. Wie kan mij vertellen wie er gelijk heeft? Heb namelijk van de week (veel te vroeg) getest met de Kv 2 voor 5,00 die was negatief. Er was heeeeeeeeel licht een streepje denk het indrooglijntje ofzo want hij was witgrijs. Nou teste ik vanmorgen weer en nu was er echt duidelijk een streepje te zien hij is wel heel licht maar nu echt met het blote oog te zien en rosig van kleur. Heb de testen bijelkaar gehad en je ziet echt duidelijk het verschil. Nu zit ik best in de zenuwen haha en vraag ik me af waneer ik het beste weer kan testen. Zondag of dinsdag de 12e? En mocht ie weer positief zijn dan gooi ik er wel een andere bij tegenaan want ik hoor wel eens vage verhalen de laatste tijd over de kv voor 5euro.
ik heb hele goede ervaring met de digitale test van clear blue..ik heb die zonder indicator gebruikt en ik heb 4 dagen voor mijn nod positief getest En je kan toch zelf uitrekenen wanneer je nod is...ligt toch aan hoe lang je cyclus duurt of begrijp ik je verkeerd Heel veel succes iig
als ik het zelf uitreken dan kom ik op vandaag. De banner zegt zondag, en de calculator zegt dinsdag. Vandaar dat ik hier even loop te zoeken
Nou heel veel succes en ik hoop dat je een positieve test hebt Laat je het nog even weten hoe het is afgelopen Groetjes Bianca
heey spannend zeg, ik zou gewoon testen nog een x. Ik heb de testen van sensitest gebruikt, en die was zeer gevoelig aangezien ik al zeer duidelijke streep had 3 jaar geleden en ik was toen 4 weken zwanger dus net...
Ik zou zo laat mogelijk testen. Is wel heel moeilijk om geduld op te brengen, ik weet het. Ik hoor juist goede verhalen over de kruidvat testen. En juist negatiever over de clearblue. Succes!!
Als je al 2x een 2de streepje hebt gezien ben je volgens mij gewoon hartstikke zwanger hoor! En anders misschien een digitale waarop je 'zwanger' kunt zien staan?!
nou schiet mij maar lek. Heb dinsdag getest was echt heel nihil streepje hij was er wel maar heeeeeeeeel licht. Vrijdag weer getest en duidelijk een streepje te zien rosig maar nog niet heel duidelijk wel goed te zien met blote oog. Nu teste ik vanmorgen weer in de hoop dat ie duidelijk zou worden en nu staat er helemaal geen streepje meer? Heb ze alle 3 keren met de kv voor 5euro gedaan. Is er iets mis gegaan met testen? of zit er van binnen iets niet goed. Ik weet het ff niet meer hoor. Normaal altijd positieve verhalen over KV van 5euro maar ben er nu niet zo blij mee......
ik hoorde hier de laatste tijd vaker negatieve verhalen over die testen ik zou even een andere halen van clearblue die waren bij mij altijd goed
ja ik lees hier meer verhalen over de kv van 5euro. Jammer ze waren altijd zo goed, maar nu dus niet meer. Als ik morgen niet ongi word zal ik dus toch een andere maar gaan kopen denk ik.
Dank je! Hier nog geen ongi te bekennen op me NOD dag. Pff wat hoop ik stiekem dat ik van de week toch nog een positieve test in de handen hebt die wel knalt!!