Wie herkent dit? Vandaag is mijn nod, maar ik ben nog niet ongesteld. Ik heb al vanaf maandag menstruatiepijn en vanaf woensdag heb ik bruin bloedverlies. Gisterenochtend kreeg ik opeens een hele heftige buikpijn rechts (mijn eisprong heb ik ook rechts gevoeld) dat uitstraalde naar mijn lies en rechterbeen. Ik verwachte vanaf dat moment ongesteld te worden, maar nog steeds geen rood bloedverlies, wel wat bruin. Gisteren de hele dag heftige pijn gehad en nu nog een beetje. Ik maak me ongerust, want mijn lichaam zegt dat ik ongesteld ben, maar ik zie niks .
Nee nog niet. Dat wil ik morgenochtend doen. Waarom denk je dat het gunstig is, want het voelt niet zo.
Hoi Leentje, Ik heb exact hetzelfde als jij gehad en misschien nog wel. Gisteren in de auto echt pijn rechts wat doorstraalde naar m`n been. Daarna bruinverlies, in het begin heel weinig, maar nu heb ik bruin met roze verlies en heb menstruatiepijn. Gisterenochtend een licht positieve test gehad. Heb jij die ook gehad? Bij mij dus of een vmk of een vals positieve test. Groetjes, BB
Ik zou even een testje doen als ik jou was! Kan best zijn dat je zwanger bent...of wel al je menstruatie bij mij begon het ook eerst 2 dagen met bruinverlies en daarna beetje bloed en ook allemaal heel weinig soms niks en ineens weer meer heel vaag...
@Moon, heb geen idee, denk het eigenlijk niet. Het bloed is niet helderrood zoals normaal, maar nog best wel veel volgens mij. Heb pijnlijk steekjes in m`n onderbuik en voor de rest dezelfde 'band' om m`n buik als wanneer ik gewoon ongesteld ben..
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik heb nog geen test gedaan, durf niet zo goed. En ik heb zoveel pijn gehad dat ik denk dat ik niet zwanger ben. Misschien moet je morgenochtend nog eens testen als je menstruatie niet doorkomt? @Debster: Ik denk dat het idd mijn menstruatie is, maar waar die pijn dan vandaan komt? Het was zo erg dat ik niet meer kon werken, dus ik ben naar huis gegaan.
Wat ik toch vaak ook lees, is dat het rozig slijm is. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar misschien dat het toch van het innestelen is. Je kan ook pas positief testen als de bevruchte eicel ingenesteld is, want vanaf dat moment ga hcg produceren. Gisterochtend licht posi getest en dezelfde dag wat bruin/rozig verlies, dus....??
Hallo meiden! Ik heb ongeveer hetzelfde probleem! Wij doen het nu nog veilig, omdat we niet hoogzwanger voor het altaar willen staan. Nu had ik maandag al ongesteld moeten worden, heb wel twee weken hiervoor mijn ei gevonden... Maar ik heb absoluut geen buikpijn, normaal juist heel erg!! Ik vloei amper, alleen vanaf maandag wit slijm met rode sliertjes en roze afveeg... Ik zou het wel al graag willen hoor, het is welkom, maar ik durf niet te testen! Groetjes, Duckertje
@ leentje: Ik was al benieuwd hoe het met je ging! Door de crash was het topic 'Verplicht klussen' ook compleet verdwenen Wat een onzekerheid en spanning meis! Maar ook vanuit hier wil ik even zeggen dat het een goed teken kan zijn! Want ook menstruatiekrampjes kunnen een teken zijn van een beginnende zwangerschap. Ontzettend spannend dat je nog niet ongesteld bent! Ik zal voor je duimen, en morgen moet je maar een testje doen hoor!
Hoi Mamac! Jammer he, dat het topic weg is. Ik heb idd gelezen dat menstruatiepijn bij zwangerschap kan horen, maar ik had gisteren zoveel pijn, dat ik niet denk dat daar iets goed van kan komen. Ook heb ik nog steeds bruinverlies. Als ik morgen niet ongesteld ben, dan doe ik een testje. Hoe staat het met jou? Nog op de wachtbank?
Hai meiden, Ik heb een paar dagen wat rose verlies gehad en heel veel menstruatiekramp, maar check mijn banner. Nu nog steeds af en toe kramp, maar dat hoort er gewoon bij. Veel succes, en het kan dus echt positief zijn.
@ leentje: Toch zou het nog steeds kunnen.. Ik hoop het heel erg voor je!! Hier idd nog steeds op het wachtbankje. Nog 4 dagen.. Sinds vandaag ook wat last van hele lichte menstruatiekrampjes.. Verder durf ik er niet veel over te zeggen. We gaan het merken!
ik heb ook ongeveer hetzelfde, alleen geen bruin- of bloedverlies.. Woensdag was mijn NOD maar niets. Vanochtend hartstikke negatief getest dus niet zwanger, maar ook nog geen ongi dus ik heb mijn ei niet goed gevoeld. Omdat ik vorige week heel erge buikpijn had een paar uur lang, ga ik er nu vanuit dat dat wellicht mijn ei was, en dan zou vanaf ongeveer gister een innesteling kunnen plaatsvinden. Sinds eergister dus heel veel ongikrampen dus dacht dat het er echt aan zat te komen, maar niets! Helaas ook geen rozeverlies dus geen bewijs voor een innesteling. Bij jou zou het altijd goed mogelijk kunnen zijn dat je zwanger bent, ik zou gewoon een testje doen
Dag lady`s, Hier precies hetzelfde! Maar ik lees af en toe hier op het forum dat het zelfs kan voorkomen dat je een maand geen eitje krijgt? Ik ben nu 1 dag overtijd. Dat is natuurlijk nog niks, maar ik word elke maand net voor de 9e ongi of op de 9e. Dus hopelijk is dit positief nieuws!!! Ik doe er zo wel een tampon in en kijk over een paar uur of er iets veranderd is... Mijn vraagje is dus eigenlijk ook; kun je ook een maandje geen eitje krijgen? Fijne zondag nog!
Ik ben ongesteld geworden, testen was niet meer nodig. Blijf het raar vinden dat ik 2 dagen voor mijn menstruatie zoveel pijn heb. @ Iris: geen idee of je een keer een ei over kan slaan, als dat zo is dan word je niet ongesteld. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!