Welk tijdstip voor ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Baby1984, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby1984

Baby1984 Lid

29 jul 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik had een vraagje. Ik wil de aankomende ronde beginnen met ovulatietesten, maar nu had ik gelezen dat je het beste rond het middaguur kan testen ivm de hormonen.
    Maar nu ben ik (zoals vele van jullie) door de weeks aan het werk en kan dus niet rond 12:00u testen. Zou het een probleem geven als ik elke dag rond 18:00u test als ik thuis kom uit mijn werk?

Misschien is het een gekke vraag...maar ik heb hier nog nooit mee 'gewerkt'.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hoi

Ik deed inderdaad wel altijd rond 18.00, maar ik wist ook altijd ongeveer wanneer ik mijn eisprong kon verwachten.
    Uiteindelijk na 2 maanden gestopt met ovulatietesten en deze maand voor het eerst weer eens gebruikt. De ovu testen van CB digital kan je ook 's ochtends gebruiken, ideaal!!

Heel veel succes en plezier alvast :D

3. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hahah, dat laatste indd voor iedereen gewenst!

En zijn de digitale die met de smileys? Wat is het verschil waarom je dan wel 's morgens kunt testen?

4. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kun je sowieso wel 's morgens testen (dat staat bij die van mij althans in de bijsluiter), alleen moet je niet je eerste urine gebruiken.

Ik test ook rond 18u en dat werkt prima.

5. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

'Eerste urine' as in 'eerst een beetje laten lopen en dan wat opvangen'? Of op een andere manier?

6. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik weet het niet, stond in de bijsluiter en ik heb er vorige week een topic over geopend. Daar werd het bevestigd.
    Heb het overigens wel met ochtendurine gedaan, 2 dagen een smiley gehad. Dat is nog eens lekker wakker worden :D

7. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met eerste urine bedoelde ik ochtendurine. Dus als je wakker bent, eerst naar de wc, maar niet testen. Je ochtendurine is te geconcentreerd en kan hierdoor te vroeg een positieve test geven, is dus minder betrouwbaar.

8. ilana

ilana Actief lid

23 sep 2012
    130
    0
    0
    Is geen gekke vraag hoor ,ik test ook altijd gewoon na mn werk ben ong 18:00 thuis ,dus dat kan gewoon ! succes

9. Baby1984

Baby1984 Lid

29 jul 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal bedankt voor jullir hulp. Vanmiddag eerste test gedaan, zoals verwacht en berekend nog helemaal wit!
    Nu maar hopen dat ik m'n eitje kan vinden...

Deel Deze Pagina