Kan hij echt niet vals positief zijn?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Flippo123, Sep 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik ben zo verschrikkelijk bang dat als ik morgen weer test er in eens geen streepje meer staat. We hebben zo veel geduld moeten hebben en moeten doorstaan dat ik gewoon erg bang ben dat het me weer afgenomen word en ik blij ben met een dooie mus zo gezegt.
    Kan de test van gisteren echt niet vals positief zijn?
    Het streepje stond er al voordat de urine uberhaupt bij de controle streep was. Heb dit echt nog nooit zo gehad en word er zo verschrikkelijk onzeker van...
    Misschien is het gezeur in ander mans ogen, maar ik voel de onzekerheid zo sterk.

user58066_pic65379_1348403911.jpg

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Duidelijker dan dit kan niet lijkt mij?
    Kop op meid, als dit vals zou zijn vreet ik m'n schoen op!:D

3. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hartstikke zwanger meid! en gezien je onderschrift hebben jullie het ook dubbel en dwars verdient! gefeliciteerd!!!!

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Die is niet vals positief hoor, das gewoon een dikke vette positieve test! Van harte!!

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ja sorry, ben niet uit op felicitaties, maar ben gewoon zo verrekte onzeker en bang voor morgen ochtend :(
    Maar dank jullie voor de bemoedigende woorden!

6. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

Sep 19, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor, geen gezeur
    en ja, de test is vast echt positief hoor!
    laat je morgen de (positieve) test ook even zien? kunnen we met je mee genieten :)

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik kan me je angst zo goed voorstellen, jullie zijn al zo lang bezig!
    Maar echt, dit is een knaltest, ik twijfel er niet aan dat je heel erg zwanger bent. Ik hoop dat je dat snel gaat beseffen en bij deze toch gefeliciteerd! De test morgen is ook positief!

8. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    vals positieve testen zijn vaak erg onduidelijke streepjes...en volgens mijn gyn bestaan vals positieve testen niet maar is een streep een streep en dus zwanger.

9. me83

me83 Niet meer actief

een knaltest hoor meid!!! toen ik zwanger was geloofde ik er ook niets van.. normaal altijd turen en turen maandenlang.. toen na een paar dagen overtijd toch maar getest en ja hoor knaller.. dag erna weer 1 gedaan.. en weer knaller.. dag daarna nog de cb digi want geloofde er geen zak van hahhahah..

als je dit soort testen bij andere meiden hier ook als posi ziet is de jouwe dat ook!
    doe anders nog even een digi...dat was voor mij de ultieme bevestiging..(en niet vergeten er een foto van te maken voor je plakboek hoor meid want de tekst gaat weg na 24 uur)

gefeliciteerd!!:D

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Helemaal positief!!:D

11. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knaller! Gefeliciteerd, jullie hebben het meer dan verdiend...

12. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

Aug 26, 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er hartstikke positief uit!
    Volgens mij worden die etos testen sowieso niet vals positief en al helemaal niet zo donker!

Maar je onzekerheid begrijp ik heel goed..
    Het lijkt mij ook heel onwerkelijk om eindelijk een positieve test te hebben wanneer je al zo lang bezig bent.

Morgen heb je weer een knaller hoor:D

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Die prachtstreep krijg je morgen weer ;) Echt ZWANGER !! Het is jullie gegund, van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan.

14. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,069
    2,204
    113
    Brabant
    Tip: doe een digi, lekker brullen bij het woord 'zwanger'. Want echt meid, eindelijk, eindelijk is daar jullie 'streep'. En wat een knaller!! Wauw!

15. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    ach meid toch, verwarrend he al die tijden hoop je en steeds die teleurstelling. En dan nu een duidelijke positieve test. Hier hoef je niet over te twijfelen hoor, deze is echt positief. Van harte gefeliciteerd, het is jullie gegund. Hou je partner ook maar even goed vast, die zal ook wel overdondert zijn.

16. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

De vorige keer had ik er meteen al geen goed gevoel bij. Waren tuurstreepjes, al waren ze wel te zien...
    Maar deze is echt een knaller!!! Zeker niet vals positief, en helemaal niet als de streep al zo snel verscheen!
    Gaat helemaal goedkomen meid!

17. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ik vind het een knaltest!
    Nogmaals gefeliciteerd!! :)

18. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    dit is geen valse positieve test deze is wel duidelijk ik zeg toch gefeliciteerd

19. vief

vief Actief lid

Aug 19, 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd! Het is jullie gegund!

Liefs Vief

20. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

Apr 18, 2012
    583
    0
    16
    Ik snap ook je onzekerheid..maar let's face it: je zult vast vaak gedacht hebben: Onze tijd komt ook nog wel..
    En zo te zien is die nu daar! Dus geniet ervan, ben het helemaal met de anderen eens dit is gewoon positief!!:D

Share This Page