13e week en veel last van steken

Discussion in 'Zwangerschap' started by rce86, Nov 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

Sep 19, 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hallo Hallo,
    Ik heb sinds een paar dagen erg veel last van steekjes(soms echt 10 achter elkaar) en het ongesteldheids gevoel.Ook als ik op me buik druk is heb ik een vervelend gevoel. Ik vroeg me af of er meiden waren die dit ook rond deze tijd kregen..?
    Ik maakte me een beetje zorgen, dus heb gister thuis met angelsound geluisterd en had het hartje nog niet zo hard en duidelijk gehoord :)! dus dat zit wel goed;)!

2. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik heb op het moment ook heel veel last van steekjes in mijn buik, liezen e.d
    En ook ik heb soms een naar gevoel in mijn buik.
    Verloskundige (had gisteren afspraak) zegt dat het niks is om mij zorgen over te maken. In deze periode zit de kleine in een groeispurt, en groeit alles daarbinnen ook wat sneller. Dus ws. gewoon pijn van het groeien van de baarmoeder of bandenpijn.
    Nare gevoel in de buik kan veroorzaakt worden door obstipatie (moeilijke stoelgang) of doordat je darmen aan de knat worden geduwd door groeiende baarmoeder en een nieuwe plek moeten vinden.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tja, je zult de komende tijd nog wel meer dingen voelen die je niet goed kan thuis brengen :)
    Je darmen ed moeten een nieuw plekje vinden, dat kan best pijnlijk zijn, je zal wel een beetje bandenpijn voelen, en nog veel meer :)

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vorige week nog: vreselijke krampen die echt heel pijnlijk waren, dat waren niet de gebruikelijke steekjes! Volgens de vk kwam het door mijn grote baarmoeder die op mijn darmen drukte. Nu ben ik bekend met de krampen van een spastische darm, maar dit voelde dus echt anders, ik kon het dus idd niet thuis brengen! 't Was overigens maar van korte duur gelukkig!

5. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    hoi

ik heb heel vaak steken in me rechter zij en heel soms links dan moet ik echt even blijven zitten of liggen
    is dit dan ook de beroemde bandenpijn ik ben nu 15wk

Share This Page