Bij mijn vorige zwangerschap heb ik yoga gedaag, erg gezellig maar heb niet het idee dat ik echt baat bij gehad heb. Nu met de 2de ben ik opzoek naar iets anders, maar dan geen gym of yoga. Gewoon iets anders om toch een avond voorjezelf te hebben en met deze zwangerschap bezig te zijn. Tips?
Ik lees mee! Moet het echt gerelateerd zijn aan zwangerschap anders kan ik nog wel wat bedenken aan cursussen schaken of dammen Maar is er niet zoiets als zwangerschapszwemmen? heb daar eens iets van gezien en de beeb schijnt het heerlijk te vinden, en voor jou is het ook super omdat je even gewichtsloos bent!
Bij Jordy hebben we de samen bevallen curcus gedaan. Dat is een curcus die je samen met je man/vriend doet. Mijn vriend zag het ook helemaal niet zitten om te gaan zitten puffen ofiets, maar dit hoefde ook echt niet. Hij zei zelfs dat hij er veel van geleerd had en was hierdoor veel meer betrokken bij de zwangerschap. Dus ik vind het echt een aanrader
Geregeld heb ik me afgevraagd of er iets bestaat wat iets voor mij is..... Ik heb het opgegeven. Ga gewoon lekker elke avond met een heerlijk kopje thee op de bank en geniet van het gewiebel en gebeuk in mijn buik Bij de eerste een cursus gedaan maar nee...tis alles behalve iets voor mij